پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:57:39 - دوشنبه 24 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
عظمت انقلاب باید درست تصویر سازی شود/ هدف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد امید در جوانان و جامعه است/ جنگ امروز دشمن با انقلاب اسلامی جنگ اراده ها است
سردارجوانی عنوان کرد:دشمن تمام جنگ‌ها را علیه ایران امتحان کرده و امروز به دنبال تصویرسازی غلط از انقلاب برای جوانان جامعه است و دشمن تصویر غلطی از انقلاب به نسل جوان داده و سعی دارد انقلاب اسلامی ایران را انقلابی ناکارآمد جلوه دهد.

به گزارش “دانشجو آزاد” سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران امروز  در نشست استانی تبیین و گفتمان سازی گام دوم انقلاب  عنوان کرد: بیانیه گام دوم سند زرینی است که در پایان چهل سالگی انقلاب صادر شده است که در آن مقام معظم رهبری چهل سال اول را گام اول انقلاب دانستند و در گام دوم مخاطب را نسل جوان عنوان کرده و بیانیه گام دوم انقلاب را تمرکز بر جوانان دارد و پیاده سازی آن هم با جوانان محقق می‌شود.

سردار جهانی با بیان اینکه باید با  استفاده از ظرفیت های موجود در بیانیه گام دوم  آن را به گفتمان تبدیل کنیم اظهار داشت:زمانی این عمر تحقق می یابد که همه ی افراد احساس مسئولیت پیداکنند و با استفاده از ظرفیت های موجود از جمله جوانان، مدارس، دانشگاه ها، ادارات، کارخانه ها و رسانه ها بیانیه را به گفتمان تبدیل کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد : اولین نکته برای فهم این بیانیه پاسخ به این سوال است که مقام معظم رهبری با چه هدفی چنین بیانیه ای را بیان کرده اند و اگر پاسخ به این سوال را خوب دریابیم می توانیم آنچه در گفتمان سازی مد نظر داریم را هدف مند کنیم.

سردار جوانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان می‌فرمایند «بیانیه یک ترسیم کلی از دوران چهل سالگی انقلاب و آینده انقلاب است» افزود: برخی از جملات  این بیانیه کلیدواژه‌ای است که برای تبیین آن می‌شود یک کتاب چاپ کرده و یا باید برای آن یک نهضت برپا کرد.

وی تصویر سازی صحیح برای جوانان در مقابله با جنگ نرم  را الزامی دانست و افزود:دشمن تمام جنگ‌ها را علیه ایران امتحان کرده و امروز به دنبال تصویرسازی غلط از انقلاب برای جوانان جامعه است و دشمن تصویر غلطی از انقلاب به نسل جوان داده و سعی دارد انقلاب اسلامی ایران را انقلابی ناکارآمد جلوه دهد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در زمینه‌ی تبلیغات  هزینه های بسیار سنگینی می‌کند تا رژیم فاسد پهلوی را خوب جلوه دهد و اصل انقلاب را بی‌محتوا کند افزود: عظمت انقلاب آنقدر زیاد است که انقلاب اسلامی ایران امروز در تمام دنیا شناخته شده و پیروزی آن دنیا را متحیر کرد.

سردار جوانی با اشاره به اینکه تا ما گذشته انقلاب را ندانیم نمی‌توانیم عظمت انقلاب را برای جوانی که انقلاب را ندیده است تشریح کنیم بیان کرد: باید گذشته انقلاب را همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تاکید شده بخوانیم و مرور کنیم و موفقیت‌های امروز را ببینیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرماید ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور موفق باشیم گفت: هدف راهبردی رهبر معظم انقلاب از صدور بیانیه شکل‌دهی به یک حرکت گسترده توسط جوانان برای تحقق گام دوم انقلاب و برای رسیدن به عدالت جهانی است.

وی بابیان اینکه صحنه را باید شناخت و امروز صحنه انقلاب جهان است چرا که انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است افزود: امید عنصر مهمی در حرکت است و دشمن در صدد است ناامیدی و یاس از انقلاب را در جامعه ترویج دهد تا ما را از حرکت باز نگه دارد.

سردار جوانی با اشاره به اینکه دشمن با بهره‌گیری از رسانه و جنگ نرم به دنبال گرفتن امید از جوانان ما است گفت: مقام معظم رهبری فرموند «ما مشکل داریم اما بن‌بست نداریم» و دشمن می‌خواهد به گونه‌ای القا کند که ما هیچ راهی به جز مذاکره با استکبار نداریم و در بن‌بست قرار گرفتیم و این توطئه دشمن است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن بیکاری و گرانی را نشانه می‌گیرد و از این ابزار برای تبلیغ ناکارآمدی انقلاب استفاده می‌کند اما از پیشرفت علمی کشور حرفی نمی‌زند گفت: بعضی‌ها در داخل کشور برای رسیدن به اهداف سیاسی خود دشمن را قوی جلوه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه باید واقعیت‌ها را برای نسل جوان گفت و قدرت و عظمت ایران اسلامی را به او یادآوری کرد افزود: دشمنی که به راحتی کشورها را تجزیه می‌کند چهل سال است که نتوانسته در مقابله با جمهوری اسلامی ایران نتیجه بگیرد و امروز این دشمن است که در حال فروریختن است.

سردار جوانی در ادامه تصریح کرد: جنگ امروز دشمن با ما جنگ اراده‌ها است و باید هوشیار باشیم چرا که دشمن رسانه‌های خود را بسیج کرده تا اراده را از ملت ما بگیرد این نگاه خائنانه است که بگوییم بر سر موشک مذاکره کنیم تا معیشت مردم حل شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر ما موشک و قدرت نظامی نداشتیم دشمن بر سر هیچ مسئله‌ای با ما مذاکره نمی‌کرد افزود: امروزه در سه حوزه اصلی که آمریکا با ما وارد جنگ است در دو حوزه نشانه‌های امید وجود دارد و ما در آن ۲ حوزه موفق بودیم.

سردار چوانی با بیان اینکه فشار اقتصادی، روانی و عملی سه حوزه‌ای است که دشمن بر ما روا داشته است عنوان کرد: دشمن با فشار روانی بر مردم به دنبال آن است که ذهن مردم ما را منحرف کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال آن است تا در نسل انقلابی ایران سرخوردگی ایجاد کند افزود: دشمن با برجسته کردن یک سیاهی در جامعه به‌دنبال سرخوردگی ما است و ما نباید سرگرم حاشیه‌ها شویم و از اصل انقلاب باز بمانیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد :در جاهایی که مسئولان ما تلاش در جهت پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری داشتند موفق بودیم و جایی که خلاف نظر مقام معظم رهبری بوده است شکست خوردیم و  امروز اگر در عرصه نظامی موفق هستیم نتیجه مدیریت و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری  است.

انتهای پیام /ی

 

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi