پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:51:43 - سه شنبه 26 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در نشست هم اندیشی مسئولین شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان مطرح شد؛
عتبات دانشگاهیان باید متفاوت از کاروانهای عادی باشد
نشست هم اندیشی مسئولین شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان و مسئولین سازمان حج و زیارت استان کرمان، پیرامون اعزام دانشگاهیان استان به عتبات عالیات، در محل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” نشست هم اندیشی مسئولین شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان و مسئولین سازمان حج و زیارت استان کرمان، پیرامون اعزام دانشگاهیان استان به عتبات عالیات، در محل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین علی عارفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن بیان اهمیت عمره و عتبات دانشگاهیان، به حساسیت در انتخاب مدیران و روحانیون برای این قشر فرهیخته اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سازندگی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان کرمان، نیز به همکاری هرچه بیشتر سازمان حج و زیارت استان و شورا هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان جهت افزایش رفاه کاروانیان عتبات دانشگاهی تاکید کرد.

در ادامه، هانی سلطانی مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری، به توضیح روند اجرای برنامه های عتبات دانشگاهیان پرداخت.

در این نشست، رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمان، با بیان این نکته که نگاه به دانشگاهیان باید متفاوت از کاروان های عادی باشد گفت: باید روحانیون و مدیرانی انتخاب شوند که از جنس دانشجو بوده و متناسب با این قشر فرهیخته باشند، همچنین باید نیروسازی کرد و به دنبال نیروهای جوان بود.

یوسفی، در ادامه به رصد کار مدیران و مسئولین کاروان ها در حین سفر و بعد از آن تاکید کرده و آمادگی همه جانبه خود را برای همکاری با شورا هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان جهت شناسایی و معرفی نیروهای کارآمد و اضافه کردن تعداد کاروان های اعزامی در صورت نیاز اعلام کردند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi