پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:56:24 - چهارشنبه 9 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ظریف دستانِ شهر من مشق جهاد می کنند
دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کرمان در قالب گروه جهادی شهید فرخ یزدان پناه نوروز ۹۶ را به شهرستان شهداد در روستاهای ولی آباد شجاع آباد وشورآباد رفته اند تا زندگی در محرومیت را نیز تجربه کنند.

به گزارش “دانشجوآزاد” ایام نوروز که می رسد دانشجویان بار و بنه شان را جمع می کنند و به شهرهای خود می روند تا از تعطیلات نوروزی در کنار خانواده خود لذت ببرند و دو سه هفته ای را به استراحت و تفریح می پردازند تا سال جدید را با نیرویی مضاعف آغاز کنند.

در این میان اما دانشجویانی هم هستند که بار و بنه سفر می بندند برای ترک دیارشان، آنها عزم هجرت دارند و می روند به دورترین و از چشم افتاده ترین و محروم ترین نقطه شهر؛ می روند تا جهادگونه خدمت کنند به خلق خدا

دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کرمان در قالب گروه جهادی شهید فرخ یزدان پناه  نوروز ۹۶ را به شهرستان شهداد در روستاهای ولی آباد شجاع آباد وشورآباد رفته اند تا زندگی در محرومیت را نیز تجربه کنند.

فعالیتهای این گروه شامل آموزش پته دوزی، شبه قالی، گلدوزی و هویه کاری به جوانان روستا و کار با کودکان در زمینه شعرخوانی، بازی، کاردستی و… می باشد.

این تیم ۱۵ نفره از ۵ فروردین ماه در روستاهای محروم ولی آباد، شجاع آباد و شورآباد حضور دارند و تا ۱۴ فروردین علاوه بر موارد ذکر شده در زمینه احکام، مشاوره، همسرداری و طب سنتی هم فعالیت می کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi