پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:44:54 - جمعه 19 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طولی نخواهد کشید که بر روی دیوارهای بیت المقدس بنویسند : قدس را خدا آزاد کرد
شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به مناسبت روز قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. » (صحیفه نور/جلد۸ ص۴-۲۳۲ به نقل از کتاب اسلام ناب در کلام و پیام امام خمینی ص ۲-۱۸۱)

– امروز پدری ترکش خورد!! یتیمی با خون افطار کرد!! مادری روزه اش را موشک شکست!! گاهی خواب روزه دار عبادت نیست، خیانت است!!هیس، مسلمانان خوابیده اند گردرعملمان به این حدیث ایمان داشته باشیم که: «هر کس صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند، مسلمان نخواهد بود.» پیامبر(ص)(کافی، جلد۲، ص۱۶۴)

– هر روز روز قدس است … ما به چشم ها و زبان هایی که بسته و خاموش در مقابل جنایت های مستکبرین عالم و به اصطلاح خودشان جوامع بین المللی که هیچ ابراز انسانیتی از خود نشان نمی دهندو در واقع این ام الفتنه های بین المللی اعلام می کنیم: “هیهات من الذّله میراث عاشورای ماست”.

– این روزها کجایند مدعیان حقوق بشر تا جنایات یمن و سوریه و غزه و میانمار و بحرین و … را ببینند. کودک کشی حقوق بشر نیست؟ ۵۰ روز در محاصره جنگیدن حال ما را جا می آورد، شما را چطور جنابان جهانخوار؟! چرا چشم ها بر روی ائتلاف داعش و اسرائیل بسته شده؟! چرا واقعه ی خیبر را فراموش کردید؟ چشم هایتان را بر روی جنایات آل سعود(همدست دیرینه تان) در یمن بسته اید؟ می خواهید اسرائیلی دیگر بسازید؟ ما راباکی نیست،کربلایی دیگر به پا شده! عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است/ دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است.

– ما می دانیم که خون مسلمانان سوری، یمنی، عراقی، فلسطینی، … از چنگال تو می چکد، ای فرزند خلف سامری

– ما بند های پوتین یکدیگر را بسته ایم ؛ از کربلا گذشته ایم، از سوریه هم خواهیم گذشت، طولی نخواهد کشید که بر روی دیوارهای بیت المقدس بنویسند : قدس را خدا آزاد کرد.

– این آوای الله اکبر است، این همان فریاد ملت هاست که در ایران شاه را و در بیت المقدس غاصبین را به ناامیدی کشاند.

ای قدس، ای شهر خدا آزاد می خواهم تو را ای معراج گاه مصطفی آزاد می خواهم تو را.

ای قبـله گـاه اولیـن بهـر رسـول آخـریـن از سلطه ی صهیونیان آزاد می خواهم تو را.

– حقیقتاً کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا. آری عاشورای ۶۱(هـ . ق) خیلی ها خاموش، خیلی ها بی طرف، خیلی ها سرگرم، خیلی ها نیروی امویان بودند… و بعد از واقعه عاشورا چوب این سکوت ها و بی بصیرتی های خود را خوردند و اما این روزها دیکتاتورهایی که از تحولات سال ۱۳۵۷ (هـ . ش) تا کنون سکوت کرده بودند حالا بعد از گذشت ۱۳۷۵ سال از عاشورای ۶۱ شاهد موج عظیم بیداری اسلامی در کشور های خود هستند که به فضل پروردگار نقشه های فتنه انگیزانه شیطان بزرگ جهت تفرقه افکنی میان شیعه و سنی تزلزلی در ستون های آن ایجاد نخواهد کرد

– جناب شیطان بزرگ شما که همه جای دنیا لانه ی جاسوسی دارید، بدانید که ملت، همدل و همصدا با امام خامنه ای(حفظهم الله) اعلام می کند: امنیت اسرائیل تأمین نخواهد شد چه توافق هسته ای بشود و چه نشود …

– اگر ما را محاصره ی اقتصادی کنند، ما فرزند رمضانیم و اگر ما را محاصره نظامی کنند، ما فرزند عاشوراییم.

– برای آن هایی می گوییم که عربی یشان مثل انگلیسی یشان خوب نیست، الله اکبر یعنی :«خدا بزرگتر از آمریکا است.» بی بصیرت هایی که می گویید مسلم زمان را قبول نداریم و منتظر ظهور صاحب الزمان(عج) هستید، حواستان باشد که شمر (جانباز جنگ صفین) هم امام زمانش را دید…

– اسرائیل بداند اگر تمام کودکان غزه را بکشد، باز مادری فرزندش را در سبد خواهد گذاشت و خداوند آن را بزرگ خواهد کرد، آنقدر بزرگ که کاخ فرعونیان را ویران کند.

– آخرین ضربه ای که شیطان بزرگ به پیکره جهان اسلام زد باز کردن قلاده های سگ های هارش(همچون داعش، النصره، ال سعود) و تجهیز آنان توسط کارخانه های تسلیحاتی صهیونیستی است و اقدامات این گروهک ها را به جنگ های نهایی آخرالزمان ربط می دهند که انگار ما حامیان دجالیم؛ اما آقای حقوق بشر! اگر شما چشم بر تمام جنایات ضد بشری بسته اید و خود را منجی می دانید بدانید که ما حامیان منجی حقیقی آخرالزمان هستیم که حکومت اسلام ناب محمدی و عزت مسلمانان و صلح جهانی به دست او برقرار می شود و به شما جناب حامی کودک کشان می گوییم: با پیروان علی به زبان تهدید حرف نزنید، که سربندهای یا زهرایمان راهنوزبازنکرده ایم.

– ای جناب شیطان که دستور حمله ی آل سعود به یمن را صادر کردی به طمع کدام حکومت دست به نسل کشی شیعیان یمن زده اید؟ و در خیال خامتان با حرکت مترسک های داعش و النصره به فکر نابودی حرمین شریفین هستید به گوش باشید :

ای وحشیان دریده شرافت، به گوش/ تکفیریان سر برآورده از سقیفه به گوش/

ما را فداییان پسر های فاطمه/ شهید و میر علمدار آفریدند/ ما را به اعتبار عنایات فاطمه/

بهر بریدن سر اولاد عمر و عاص آفریدند/ دجال ها،حرمله ها، ما را فداییان حرم آفریدند.

– جناب شیطان که خواهان مذاکرات بودید اما از اول مذاکرات تا کنون گزینه های تهدیدتان روی میز هست بدانید دولت و ملت با رهبر انقلاب همصدا می گویند: «ما در مقابل تهدید، تهدید می کنیم. هر کسی، فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران در مخیله اش خطور کند باید خود را آماده ی دریافت سیلی های محکم و مشت های فولادین کند، از سوی ملت متحد ایران از سوی نیروهای مسلح ، ارتش جمهوری اسلامی ایران ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی، پشت سر همه ملت بزرگ ایران و بدانند وهم آمریکا بداند و هم دست نشاندگانش بدانند و هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستی در این منطقه بداند پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضی، هر گونه تجاوزی، بلکه هر گونه تهدیدی پاسخی خواهد بود که از درون آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد. »(۱۹/۰۸/۱۳۹۰ امام خامنه ای)

– ما دانشجویان اقدامات وحشیانه ی آل سعود در ماه مبارک رمضان در کشور یمن را که عیناً همان جنایات رژیم غاصب صهیونیست در فلسطین می باشد محکوم می کنیم و آمادگی خود را جهت مقابله با پیروان شیطان را به امام خود اعلام می نماییم.

 

 

شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi