پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:41:59 - چهارشنبه 22 خرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول تعلیم وتربیت ناحیه دانشجویی استان؛
طرح ولایت کشوری از ۱۷ تیرماه در مشهد مقدس آغاز می شود /سهمیه استان کرمان ۲۰۰ نفر است
حجت الاسلام زینلی عنوان کرد:طرح ولایت در دو بازه زمانی صورت میگیرد که دوره ی اول از ۱۷تیرماه آغاز می شود  تا ۳۰ مرداد ماه ادامه دارد و دوره ی دوم ۳۰ تیرماه آغاز می شود و تا ۷ شهریور ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام زینلی مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان در گفتگو با “دانشجو آزاد “ در خصوص طرح ولایت کشوری توضیح داد: طرح ولایت امسال با ظرفیت ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در کل کشور برگزار می شود که ظرفیت استان کرمان ۲۰۰ نفر است که ۱۰۰ نفر خواهران و ۱۰۰نفر برادران در این طرح سهمیه دارند .

زینلی با بیان این که شرکت در این طرح برای کلیه دانشجویان آزاد است عنوان کرد: طرح ولایت فقط مختص دانشجویان بسیجی نیست بلکه برای عموم دانشجویان و تشکل های دانشجویی آزاد است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی در خصوص نحوه ی برگزاری این طرح بیان کرد: طرح ولایت در دو بازه ی زمانی مختلف در مشهد مقدس با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و موسسه امام خمینی(ره) و تنها دوره ی تجمیعی است که امسال برگزار می شود.

وی از تاریخ برگزاری این دوره خبر داد و افزود: این دوره در دو بازه زمانی صورت میگیرد که دوره ی اول از ۱۷تیرماه آغاز می شود و تا ۳۰ مرداد ماه ادامه دارد و دوره ی دوم از ۳۰ تیرماه آغاز می شود و تا ۷ شهریور ماه ادامه دارد.

زینلی در خصوص ظریفت استان کرمان در طرح ولایت بیان کرد: در استان ۷۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که ۲۵۰ نفر آن ها به گزینش نهایی تهران راه پیدا کردند و در نهایت ۲۰۰ نفر انتخاب می شوند .

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان با اشاره به هداف برگزاری این دوره اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهداف این دوره ضمینه سازی ظهور است و خودسازی دانشجویانی که الان در دانشگاه ها هستند و بعدا می خواهند مشاغل جامعه را در دست بگیرند.
وی در پایان افزود: یکی دیگر از اهداف این دوره تربیت نیرو برای تشکلات بسیج و سایر تشکل هایی دانشجویی است و تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی است و به این معناست که نیرویی این طرح را می گذراند جامعه سازی و خودسازی را تعلیم دیده است و بتواند در انقلاب ایفای نقش کند.

انتهای پیام /

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi