پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:46:18 - سه شنبه 19 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون دانشجويي وزارت فرهنگ و آموزش عالي در دهه 60:
شکست طرح های آمریکا علیه انقلاب اسلامی نظام سلطه را از درون فرو می پاشد
معاون دانشجویی وزارت فرهنگ و آموزش عالی در دهه ۶۰ اظهار داشت: شکست طرح های آمریکا علیه انقلاب اسلامی نظام سلطه را از درون فرو می پاشد.

به گزارش “دانشجوآزاد” کارگاه معرفت افزایی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با موضوع دشمن شناسی برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین دکترحمید انصاریان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، در این دوره آموزشی که با موضوع دشمن شناسی برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: یاد امام خمینی(ره) و شهدای عزیز انقلاب اسلامی را گرامی می داریم و اعتقاد داریم پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس بوده است.

انصاریان با تاکید بر این که ایستادگی در مقابل دشمنان نظام اسلامی  جهاد در راه خداست ، افزود: دشمنان در دو مقوله جهاد اصغر و اکبر به ما هجوم آورده اند و وظیفه همه ماست که در جبهه های جنگ سخت و نرم مبارزه کنیم.

وی گفت: شیطان در هر لحظه از زندگی قصد تسلط بر ما را دارد تا بتواند ما را از مسیر الهی منحرف کند و همه مومنان باید با توکل به خداوند در راه دشوارمبارزه با شیطان قدم بردارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به همه توفیق دهد تا راه امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را به درستی بشناسیم و رهرو خوبی برای این راه مقدس باشیم.

در ادامه این دوره آموزشی دکتر منوچهر محمدی اذعان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی پایه های نظام سلطه را در شرق و غرب عالم به لرزه انداخت و در واقع امام خمینی(ره) نه تنها هدف انقلاب اسلامی را سقوط نظام شاهنشاهی در ایران دانست بلکه نظام سلطه در کل جهان را مورد هدف قرار داد.

مشاور حقوقی وزیردفاع در دهه ۶۰ با تاکید بر این که آمریکایی ها هم در روزهای اول پیروزی انقلاب به هیچ وجه احتمال قدرتمندی آن را نمی دادند، افزود: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم و رهبری برجسته امام راحل(ره) توانست پایه های قدرت استکبار را در جهان سست کند و همین امر موجب شد تا آن ها برای مقابله با انقلاب مردمی و سقوط آن برنامه ریزی های مختلفی را انجام دهند.

محمدی گفت: در ده سال نخست پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان حضور پربرکت امام خمینی(ره)، آمریکایی ها بصورت علنی و مستقیم با کشورما وارد جنگ سخت شدند که می توان به حمله طبس و جنگ تحمیلی اشاره کرد.

ریاست سابق کمیته حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری پس از رحلت امام(ره) خاطرنشان کرد: در دوره بیست ساله بعد از هجوم سخت دشمنان به کشور آن ها تصمیم گرفتند وارد جنگ نرم فرهنگی و اجتماعی شوند و در سال های اخیر به نفوذ در بدنه انقلاب پرداختند.

وی تصریح کرد: به دلیل ایمان و باور قلبی بالای مردم به انقلاب اسلامی، سران استکبار از طریق جنگ سخت توان از بین بردن انقلاب را ندارند و بنابراین برنامه ۲۰ ساله جنگ نرم علیه عقاید، باورها و مقدسات مردم را طراحی کردند که متاسفانه مقدار زیادی از آن را در داخل و خارج از کشور عملیاتی کردند.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه خاطرنشان کرد: آمریکایی ها معتقد هستند اگر در راه نفوذ و سیطره به انقلاب اسلامی موفق باشند می توانند در جهان حکفرمایی کنند اما اگر طرح های آن ها علیه انقلاب اسلامی با شکست روبرو شود نظام سلطه گر آن ها از داخل دچار فروپاشی خواهد شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi