پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:32:36 - یکشنبه 23 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان مطرح کرد:
شکر نعمت حضور دو شهید گمنام در ایام محرم در این دانشگاه را نمی توان به جا آورد
رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان مطرح کرد: خدا را شکر میکنم که در ایام محرم حسینی این توفیق را به دانشگاه فرهنگیان داد که میزبان دو شهید گمنام دوره دفاع مقدس باشد؛ خدا را به پاس این نعمت هرچه شکر بگوییم کم است.

به گزارش “دانشجوآزاد” صبح امروز یکشنبه ۲۳ مهرماه مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

در این مراسم دکتر عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: خدا را شکر میکنم که در ایام محرم حسینی این توفیق را به دانشگاه فرهنگیان داد که میزبان دو شهید گمنام دوره دفاع مقدس باشد؛ خدا را به پاس این نعمت هرچه شکر بگوییم کم است.

وی افزود: از طرف دانشگاهیان به این شهدا خیرمقدم می گوییم و امیدوارم که ما دانشگاهیان بتوانیم میزبان خوبی برای شما شهدا باشیم و به همه شما عزیزانی که در این تشییع شرکت کردید خیرمقدم می گویم.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان اظهار داشت: شهدا مقام بسیار بالایی دارند و آیات و روایت بسیاری در باب مقام شهدا وجود دارد و آنچه من تجربه کردم و دیدم این بود که هرکسی لایق رسیدن به مقام شهادت نیست.

 

عباس توان با اشاره به فضایل اخلاقی شهدا توضیح داد: شهدا انسانهای دیگری بودند و به تعبیر سردار سلیمانی، امامزاده هایی هستند که در سراسر ایران پخش هستند؛ این شهدای پاک و بدون گناه در فضای پاک جبهه به مقام خودسازی و مجاهدت رسیدند و به ندای خدا جسما و روحا لبیک گفتند و شهید شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا شهدایی که در این دانشگاه دفن شدند برای همه ما آثار معنوی و روحانی و برکات بسیاری دارند و ما امروز متعهد میشویم که می زبان خوبی برای این شهدا باشیم.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi