پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:07:57 - شنبه 8 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولیعصر رفسنجان طی نامه ای اعلام کرد:
شورای صنفی در یک سال اخیر گزارشی از عملکرد خود را اعلام نکرده است
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولیعصر رفسنجان طی نامه ای اعلام کرد:شورای صنفی در یک سال اخیر گزارشی از عملکرد و پیگیری های خود را اعلام نکرده است.

به گزارش “دانشجوآزاد” مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان طی نامه ای خطاب به شورای صنفی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) اعلام داشت:

شورا در یک سال اخیر گزارشی از عملکرد و پیگیری های خود را اعلام نکرده و یا به صورتی بوده که عموم دانشجویان از آن مطلع نشده و یا احساس رضایت نکرده اند.

لذا از این شورا انتظار می رود تا با اعلام عمومی و شفافیت عملکرد خود، شرایط قضاوت عموم دانشجویان را از فعالیت های یک ساله شورای صنفی مهیا نماید.

 

متن نامه به قرار زیر است:

 

شورای صنفی دانشجویان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

 

ضمن عرض خسته نباشید بابت یک سال فعالیت شما لازم دانستیم قبل از انتخابات پیش روی  شورای صنفی دانشجویان نکاتی را خدمتتان عرض نماییم.

شورای صنفی دانشجویان به عنوان یک مجموعه دانشجویی نقش مهمی در جهت پیگیری و حل و فصل مطالبات صنفی دانشجویان را دارد. این شورا می تواند در صورت عملکرد مناسب، زمینه ساز حفظ و تحقق حقوق دانشجویان و همچنین ایجاد بستر مناسب جهت حضور همه جانبه دانشجویان در عرصه های آموزشی و پژوهشی شود.

اما آنچه که واضح و مبرهن است این است که شورا در یک سال اخیر گزارشی از عملکرد و پیگیری های خود را اعلام نکرده و یا به صورتی بوده که عموم دانشجویان از آن مطلع نشده و یا احساس رضایت نکرده اند.

لذا از این شورا انتظار می رود تا با اعلام عمومی و شفافیت عملکرد خود، شرایط قضاوت عموم دانشجویان را  از فعالیت های یک ساله شورای صنفی مهیا نماید.

همچنین انتظار می رود شورای صنفی آینده که در انتخابات روز یکشنبه مورخ ۹/۸/۹۵ توسط دانشجویان انتخاب خواهد شد، از ابتدای فعالیت خود، این مسئله را رعایت نماید.

 

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

مجمع دانشجویان عدالتخواه رفسنجان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi