پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:26:10 - پنجشنبه 9 اسفند 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه کرمان در اجلاسیه کنگره 6500 شهید استان؛
شهیدان در کمال اخلاص و ایمان،جهاد تاریخی را رقم زدند
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی گفت:شهیدان  در کمال اخلاص و ایمان همراه با عمل جهادی تاریخی را رقم زدند که کربلایی کوچک در راستای کربلای حسینی به تصویر کشیدند.

به گزارش “دانشجوآزاد“؛حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در مراسم اجلاسیه ی کنگره ی یادواره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان ضمن عرض اردات به ۶۵۰۰ شهید استان کرمان گفت:خدا را شاکرم که تا امروز در فضایی نفس می کشم که عطر شهیدان در آن تجلی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: دور هم جمع شده ایم تا از کاروانی ساده تجلیل کنیم که در کمال اخلاص و ایمان همراه با عمل جهادی تاریخی را رقم زدند که کربلایی کوچک در راستای کربلای حسینی به تصویر بکشیم.
علیدادی اظهار داشت: آنچه که در صدر اسلام در وصف انبیا خوانده ایم یاران امام آن را به وجود اورده اند ؛ در تکریم شهادت ،ایثار ،فداکاری ، جوانمردی بر نفس و ذکر مادران و پدران غم دیده را به نظاره کشیده ایم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: شهیدان ، مردان بی ادعا و اسلحه به دوشانی هستند که لاله های سرخ باز شدن مسیرها را دیده و با خود لمس کرده اند.
وی ادامه داد: امروز خانواده شهیدان رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و خانواده مدافعان حرم و امنیت در کنار مردم دیار کریمان به همراه شهید زنده سردار سلیمانی که فرماندهی ارشد هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی جهانی علیه ظلم را دارد به تجلیل نشسته ایم.
علیدادی بیان داشت:  مردم کرمان، روحانیون، دانشجویان ،فرهیختگان ،دانش اموزان و معلمان فداکار، نیروهای مسلح ،کارگران زحمتکش به همراه مسئولین اجرایی و نمایندگان مجلس استان و ائمه جمعه با وحدت کامل حول محور زعامت امام خامنه ای(مدظله العالی) و با مدد از شهیدان گرانقدر با آرمان های شهدا بیعت نموده و تا پایان ایستاده ایم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان ابراز کرد: از همه عزیزانی که ماه ها زحمت کشیده اند تا این کنگره فاخر با حجم بالای کار فرهنگی با محوریت شهدا در این روزها شاهد ان باشیم به خصوص از سپاه ثارالله استان کرمان و فرماندهی آن کمال امتنان را داریم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi