پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:24:37 - سه شنبه 12 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار ابوحمزه عنوان کرد؛
شعارهایی که امروز عده ای اراذل و اوباش در خیابان های ایران سر می دهند برگرفته از تفکرات آمریکا است/عدم اطاعت از ولی امر یکی از دلایل انحراف فتنه گران است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عدم اطاعت از ولی امر مسلمین را یکی دیگر از دلایل انحراف فتنه گران عنوان کرد و گفت: ما باید مراقب باشیم که هم اطاعت از ولایت هر روز بیشتر شده و بصیرتمان را افزایش دهیم ، بصیرت یعنی راه شناسی و دشمن شناسی.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه آرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین مسجد الهادی (ع) ۹ دی را تبلور وتجلی حضور یکپارچه مردم و اطاعت از امام و روز بصیرت عنوان کرد و گفت: حضور حماسی مردم کرمان در ۹ دی قابل ستایش است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه به بازخوانی دلایل شکل گیری فتنه ۸۸ پرداخت و تصریح کرد: اتفاقی که بعد از دفاع مقدس افتاد این بود راهبرد و استراتژی استکبار جهانی برعلیه نظام اسلامی تغییر پیدا کرد که آن هم به جهت شرایط و وضعیت داخل ایران بود.

 

 

ابوحمزه عنوان کرد: راهبردی که استکبار ایجاد کرد در حال حاضر در دستور کار است و حرکات و سکناتی که در شهرهای مختلف ایران در حال حاضر توسط سلطنت طلبان و وابستگان به آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می شود برگرفته از این راهبرد و استراتژی است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: یکسری جوان احساسی تحت تاثیر یکسری لیدرها قرار گرفته و آنها را به صحنه می کشند و هنجارشکنانه شعارهایی را مطرح می کنند غافل از این که این جوانان در حال بریدن شاخه ای هستند که خود روی آن نشسته اند و خبر هم ندارند.

 

سه راهبرد نفوذ، استحاله و براندازی از راهکارهای ایجاد شده توسط استکبار برای براندازی نظام

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سه راهبرد نفوذ، استحاله و براندازی از راهکارهای ایجاد شده توسط استکبار برای براندازی نظام جمهوری برشمرد و گفت: بعد از دفاع مقدس خدمات خوبی توسط دولت سازندگی صورت گرفت ولی اتفاقی که افتاد این بود که حزبی به نام کارگزاران سازندگی از دل این دولت ایجاد شد که بسیاری از اعضای دولت فعلی عضو این حزب هستند.

 

 

ابوحمزه ادامه داد: افکار و اندیشه دولت سازندگی برگرفته از حزب کارگزاران بود و در آن اشکال ایجاد کرد به این معنی که آنها قائل به تکنوکراتی هستند و می گویند فردی که فقط تخصص داشته باشد شرایط لازم برای گرفتن این مسئولیت را دارد و تدین و خدامحوری برای آنان خیلی مهم نیست.

 

حزب کارگزاران در بحث اطاعت از ولایت فقط شعار می دهند

 

 

وی در ادامه با بر شمردن ویژگی های حزب کارگزاران تصریح کرد: حزب کارگزاران در بحث ولایت و اطاعات ازایشان فقط شعار می دهند ولی در عمل قائل به اطاعت از ولایت نیستند که نمونه های آن را در بدنه دستگاه های دولتی و مجلس شاهد هستیم که بسیاری از مشکلات امروز کشور به دلیل همین دیدگاه رخ داده است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: حزب کارگزاران در عرصه سیاسی مشتاق رابطه و مذاکره با آمریکا است و حلال مشکلات کشور را در گرو ارتباط و تعامل با آنان می دانند.

 

 

ابوحمزه اذعان داشت: در عرصه اقتصادی حزب کارگزاران متمایل به توسعه اقتصادی هستند البته از نوع مدل اقتصادی ژاپن و کره جنوبی وسایر کشورهای توسعه یافته که بعضی از این حضراتی که در استان کرمان حشر و نشر دارند همین تفکر و باور را دنبال میکنند.

 

حزب کارگزاران در تعامل فرهنگی هیچ خط قرمزی قائل نیستند

 

 

وی به بیان دیدگاه حزب کارگزاران در عرصه فرهنگی پرداخت و ابراز داشت: حزب کارگزاران در عرصه فرهنگی مشتاق به تعامل فرهنگی با همه کشورهای دنیا هستند و هیچ خط قرمزی را برای این مسئله قائل نیستند و برای آنان فرقی نمی کند که کشور دچار شبیخون فرهنگی شود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: در زمینه مدیریتی نیز حزب کارگزاران قائل به مدیریت فقهی نیستند که تمام این مواردی که ذکر شد در تضاد با افکار و اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

 

ابوحمزه تصریح کرد: تعبیر مقام معظم رهبری در عرصه سیاسی این است که رابطه و مذاکره با آمریکا تا هر مرحله ای که پیدا کند آنان قانع نمی شوند مگر اینکه شما را به قبل از انقلاب برگردانند و شعارهایی که اراذل و اوباش وابسته به جریان استکبار امروز در خیابانهای ایران سر می دهند بر گرفته از همین تفکر است.

 

 

 

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی قائل تهاجم و شبیخون فرهنگی توسط دشمنان است نه تبادل و تعامل فرهنگی با آنان بله ما تبادل فرهنگی را قبول داریم ولی با کشورهایی که ما را همین گونه که هستیم بپذیرند و حد و مرز مارا رعایت کنند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: نه آمریکایی که مرتب بر علیه ما در شبکه ها و سازمان های بین المللی توطئه میکند آن وقت ما اینجا دم از تعامل و تبادل فرهنگی بزنیم.

 

 

ابوحمزه با بیان دیدگاه های مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی قائل به عدالت اجتماعی هستند چراکه فلسفه اسلام و نظام اسلامی همین عدالت اجتماعی است و اگر این عدالت نباشد بین نظام اسلامی با نظام های دیگر هیچ فرقی وجود ندارد.

 

 

وی تشریح کرد: در عرصه مدیریتی مقام معظم رهبری براساس شریعت قائل به مدیریت فقهی هستند و فلسفه تشکیل شورای نگهبان هم همین است که ۶ حقوقدان و۶ فقیه بر اجرای قوانین جمهوری اسلامی نظارت داشته باشد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به صحبت های امام راحل در خصوص مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: امام راحل ملاک مسئولیت را تعهد و تخصص مطرح کردند چرا که اینها لازم و ضروری است که تدین و تقوا در کنار تخصص باشد.

 

 

ابوحمزه تاکید کرد: حال نتیجه تفکرات حزب کارگزاران این شد که بستری را در ۸ سال دولت سازندگی ایجاد کردندکه اشخاصی که در کشورهای اروپایی درس خوانده و مدرک گرفتند مرحله به مرحله به ایران برگشتند واینها همان افرادی بودند که در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی از کشور فرار کردند و این تفکرات باعث شد که پای نفوذی ها در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … به کشور باز شود.

 

 

وی در ادامه به چگونگی شکل گیری اصلاحات و بسترسازی آنها از دولت سازندگی اشاره کردو افزود: در اینجا چند سوال جدی مطرح می کنم و انتظار دارم اصلاح طلب های استان کرمان و سران آنان در کشور پاسخ دهند.

 

 

فرمانده سپاس ثارالله استان کرمان اولین سوال از اصلاحات را اینگونه مطرح کرد: تعریف اصلاحات از نظر رهبران و لیدرهای اصلاح طلبی ایران چیست؟  اصلاح طلبی دو لبه دارد ، از منظر اسلام مرفهین بی درد یک تعریف دارد و از منظر روحانی درباری وابسته به غرب یک تعریف دیگر، اصلاحات از منظر اسلام نام محمدی یک تعریف دارد و از منظر اسلام آمریکایی و اروپایی یک تعریف دیگر، ما به کدام یک با اصلاح طلبی را بشناسیم.

 

 

ابوحمزه با بیان اینکه تا به حال هیچ یک از سران اصلاح طلبی ایران تعریف دقیقی از اصلاحات ارائه نکرده اند ، عنوان کرد: سر طیف اصلاحات مجمع روحانیون مبارز کارگزاران سازندگی و انتهایش جبهه ملی ، دراویش ، منافقین و سلطنت طلبان و وسط آن سازمان  مجاهدین منحل شده است، کدامیک از اینها را به عنوان اصلاح طلب قائل هستند؟

 

 

وی اذعان داشت: حضراتی که سینه خود را در تلویزیون سپر کردند و می گویند ما اصلاح طلبیم کدام از این گروه های ذکر شده را به عنوان اصلاح طلب قبول دارند و اگر همه آنان را قبول دارند با چه معیار موازنه ای؟

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در دوران اصلاحات یک هجمه وسیعی به ارزش های اسلامی و نظام جمهوری از عاشورا گرفته تا شورای نگهبان ، سپاه و امام راحل و ارزش های انقلاب شد چه جوابی در این زمینه برای مردم دارند؟

 

 

ابوحمزه بیان کرد: اصلاحات شعارهای زیبا یی سر می دهند از جمله  آزادی گفتگوی تمدن ها ، جامعه مدنی، دموکراسی اما هیچ زمانی تعریفی برای آنها نشد و بلکه از این شعارها سوء استفاده شد و آب به آسیاب دشمن ریختند.

 

 

وی تصریح کرد: آنانی که در مجلس شورای اسلامی تحصن کردند چه توضیحی دارند؟ ۱۲۷ نماینده وابسته به اصلاحات به مقام معظم رهبری نامه نوشتند همانگونه که امام راحل در قطعنامه ۵۹۸ جام زهر را نوشیدند شما نیز این جام را بنوش و مذاکره با آمریکا را تایید کن چه جوابی در این رابطه دارند؟ و به خیال خام خودشان اینگونه استحاله در نظام جمهوری شکل گرفت.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حوادث ۱۷ تیر سال ۷۸ گفت: عجیب است در کشور ما اتفاقاتی افتاد که در هیچ دنیا نمی توان آن را دید، در کشوری که وزیر و نمایندگان آن همه پشت جریان فتنه باشند و به گونه ای کار را پیش بردند که آمریکا و اسرائیل به هم تبریک گفتند که کار جمهوری اسلامی ایران تمام شد.

 

 

ابوحمزه گفت: خوشبختانه فتنه سال ۸۸ با سخنرانی مقام معظم رهبری و مردمی که با مشت های گره کرده به دهان این ساده لوحان زدند خنثی شد، اما کار تمام نشد بلکه دشمن یک برنامه ریزی ده ساله برای براندازی نظام انجام داد که این بار تجربه ده ساله فتنه ۶۸ تا ۷۸ به آن اضافه شد.

 

 

وی افزود: دشمن در فتنه سال ۸۸ تجربه جرج ترس را در انقلاب های رنگین پیاده کردند به نحوی که با او ارتباط گرفته ودستورالعمل های او را که شامل ۴۰ بند است از خرداد ۸۸ تا دی ماه ۸۸ برای براندازی نظام اجرایی کردند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: جالب است بدانید پول جنبش سبز ایران را آمریکا ۵۵ میلیون دلار، انگلیس ۱۵ میلیون دلار و عربستان با دهها میلیون دلار تامین کردند و هدف آنان تغییر قانون اساسی ، حذف رهبری ، سپاه و بسیج بود.

 

 

ابوحمزه هدف اصلی فتنه ۸۸ را براندازی نظام عنوان کرد و گفت: همه افرادی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند از خاتمی ممنوع التصویر گرفته تا کروبی و موسوی که در حصر خانوادگی بسر می برند اگر توبه نکرده باشند خائن هستند و باید در پیشگاه خدا و مردم پاسخگو باشند.

 

 

وی تاکید کرد: برخی از این آقازاده ها در مجلس طرح آشتی ملی را مطرح می کنند ، آشتی ملی با چه کسانی؟ کسانی که با گذشت ۸ سال از فتنه ۸۸ هنوز توبه نکرده و بر نگشته اند و دیگر هم بر نمی گردند چرا که اینان به دنبال تغییر در اصل نظام هستند و دعوا بر سر اصلاح طلبی و اصول گرایی بهانه ای بیش نیست.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به اظهارات دو ماه ترامپ اشاره کرد و ابراز داشت: رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل صحبتی را مطرح کرد که متاسفانه در داخل کشور زیاد به آن پرداخته نشد و آن این بود که اگر آمریکا بخواهد منافع خود را در غرب آسیا و داخل ایران حفظ کند باید با تمام توان از جنبش سبز ایران حمایت کند.

 

 

ابوحمزه تصریح کرد: نکته مهم و اساسی این است اتفاقاتی که در کشور ما رخ داد درسطح دنیا بی سابقه است شما حتی در آمریکا یک رئیس جمهور و یا مجلس سنا و یک مسئول تا زمانی که در مسئولیت خود است تمام قد از کشورش دفاع می کند و زمانی که کنار می رود نیز نفر بعدی را حمایت می کند ، آنوقت در نظام جمهوری رئیس جمهور و رئیس مجلسی که ۸ سال روی کار بوده نقش اپوزیسیون و مخالف نظام را بازی می کند.

 

 

وی افزود: چیزی که آنان را به این نقطه رساند و ما امروز باید از آن درس عبرت بگیریم این است که آنها وابسته به دنیا و مقام و منصب شده اند و با بی بصیرتی در زمین دشمن بازی کردند و متوجه نشدند، ما نمی گوییم همه اینهایی که فتنه ۸۸ را ایجاد کردند خائن هستند اما آنانی که عالمانه در زمین دشمن بازی کردند خائن محسوب می شوند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: یکی دیگر از مواردی که این اشخاص را به مخالفت با نظام تبدیل کرد بدعت در قانون بود، همین قانونی که آنان را رئیس مجلس و رئیس جمهور کرد گفتند ما آن را قبول نداریم.

 

 

ابوحمزه عدم اطاعت از ولی امر مسلمین را یکی دیگر از دلایل انحراف فتنه گران عنوان کرد و اظهار داشت: ما باید مراقب باشیم که هم اطاعت از ولایت هر روز بیشتر شده و بصیرتمان را افزایش دهیم ، بصیرت یعنی راه شناسی و دشمن شناسی.

 

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi