پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:06:17 - یکشنبه 19 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی و احد جیرفت منصوب شد
مراسم تودیع و معارفه ریاست واحد جیرفت با حضور محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان و مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، در حکمی دکتر سعید خاتم ساز را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت منصوب کرد.

دراین حکم آمده است:«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی، به موجب این حکم بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت منصوب می شوید.امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری و امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

دکتر میرزاده همچنین در نامه‌ای از زحمات مجید خزاعی در دوران سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت قدردانی کرد.

در این مراسم، محمود آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز با تبریک انتخاب دکتر سعید خاتم ساز به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، از زحمات مجید خزاعی قدردانی کرد و گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد پرسابقه فرهنگی و آموزشی در سطح کشور است.»

آقاجانی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با توسعه کمی و کیفی بنیادی توانسته اثرات مثبت و شگرفی در تاریخ ایران و جهان به ثبت برساند، عنوان کرد:« این دانشگاه از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و شجره طیبه انقلاب است وموفقیت و افتخارات آن مرهون تلاش‌های کلیه مسئولین، روسا، اعضای هیات علمی، کارکنان، دانشجویان و حامیان است.»

وی افزود:« نیروهای متخصص و توانمند یک سازمان، جزو ذخایر و از سرمایه‌های اصلی آن مجموعه به شمار می روند و بی توجهی به این پتانسیل، سازمان را به مشکلات متعددی مواجه خواهد کرد.»

سعید خاتم ساز دکترای فیزیولوژی جانوری وعضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته زیست شناسی است و پیش از این ریاست واحد زرقان و کازرون را بر عهده داشته است. از وی ده ها مقاله علمی و پژوهشی در نشریات علمی – تخصصی داخلی و خارجی به چاپ رسیده و در نشر چند کتاب همکاری داشته است. او همچنین مشاوره و راهنمایی بیش از ۱۰۰ پایان نامه و رساله دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را در رزومه علمی خود دارد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi