پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:10:10 - پنجشنبه 30 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه باهنر کرمان آغاز به کار کرد
ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود با هدف راهنمایی دانشجویان جدید و آشنا کردن آنان با محیط دانشگاه، فعالیت خود را در سطح دانشگاه سراسری شهیدباهنر کرمان، از روزسه شنبه ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه ۹۶، جهت رفاه حال دانشجویان برپاست.

به گزارش “دانشجوآزاد“، ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود با هدف راهنمایی دانشجویان جدید و آشنا کردن آنان با محیط دانشگاه، فعالیت خود را در سطح دانشگاه سراسری شهیدباهنر کرمان، از روزسه شنبه ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه ۹۶، جهت رفاه حال دانشجویان برپاست.


 

 

ستاد استقبال دانشگاه شهید باهنر کرمان، در سال تحصیلی جدید۱۳۹۶ برنامه‌هایی چون راهنمایی دانشجویان ورودی جدید در جهت تسهیل امر ثبت نام، تکریم والدین به منظور داشتن خاطره خوش از محیط دانشگاه شهید باهنر و دانشجویان آن، ایجاد حس دوستی و الفت بین دانشجویان با فرهنگ های مختلف، اطلاع والدین از کیفیت و چگونگی ارائه خدمات به دانشجویان و آشنا کردن دانشجویان ورودی جدید با امکانات، محیط و تشکل های دانشجویی را در لیست فعالیت های خود دارد.

 

پاسخ گویی به سوالات دانشجویان جدید قبل از تحویل مدارک به صورت حضوری، زدن پوسترهای محتوایی و راهنمایی در سطح دانشگاه و خوابگاه، آماده سازی نشریه ویژه دانشجویان جدید، برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری کلاس های توجیهی برای اعضای ستاد استقبال و فضا سازی دانشکده ها جهت آسان شدن روال ثبت نام بخشی از فعالیت های دانشگاه است.

 

شایان ذکر است، برنامه های اجرایی در ستاد استقبال سال های گذشته شامل چهار بخش مشاوره،امور آموزشی، امور خوابگاه‌ها، پشتیبانی و تدارکات، فرهنگی، تبلیغات، روابط عمومی بوده است.

 

گفتنی است بخش تبلیغات و روابط عمومی دانشگاه نیز اقداماتی چون: “پاسخگویی آنلاین به دانشجویان جدید الورود از طریق کانال تلگرامی” و فضاسازی دانشگاه، نصب بنرهای خوش‌آمدگویی و راهنما، تهیه کلیپ و قرار دادن مراحل کامل ثبت نام اعم از اینترنتی و تحویل مدارک با جزئیات کامل در سایت و کانال تلگرامی، انجام داده است.

 

 

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi