پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:09:03 - یکشنبه 6 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رونمایی از تمبر شهید مدافع حرم در دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان
در حاشیه دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان از کتاب های “ماه به خانه می آید” زندگینامه شهید عبدالله زاده، “حنظله کرمانی” زندگینامه شهید ناصر فولادی و “فرهنگ اعلام” زندگینامه ۱۴۰ شهید دانشجو همچنین رونمایی از تمبر شهید دانشجو علی عظیمی شهید مدافع حرم رونمایی شد.

به گزارش “دانشجوآزاد”  حجت الاسلام علیدادی نماینده ولی فقیه در استان در دومین کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان ضمن تشکر از بانیان مراسم گفت: باید تشکر ویژه ای از خانواده های شهدا و مردم شهید پرور کرمان داشته باشم که انصافا بامعرفت ادامه دهنده راه شهدا بودند و حق مطلب را ادا کردند.

امام جمعه کرمان با اشاره به ویژگیهای شهدا اظهار داشت: شهدا در فضیلتها از یکدیگر سبقت میگرفتند ۳تا از این فضیلتها اخلاص، فداکاری و اطاعت از ولی فقیه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم خداوند توفیق عنایت کند تا آخرین نفس در راه شهدا حرکت کنیم و همیشه در خدمت نظام اسلامی و تحت امر مقام معظم رهبری باشیم.

در حاشیه این مراسم از کتاب های  “ماه به خانه می آید” زندگینامه شهید عبدالله زاده، “حنظله کرمانی” زندگینامه شهید ناصر فولادی و “فرهنگ اعلام” زندگینامه ۱۴۰ شهید دانشجو  همچنین رونمایی از تمبر شهید دانشجو علی عظیمی شهید مدافع حرم رونمایی شد.

 

در ادامه از برگزیدگان جشنواره دانشجویی ققنوس با اهدای جوایزی تقدیر شد.

 

سپس از خانواده شهیدان ناصر فولادی، عبدالله زاده و علی عظیمی شهید مدافع حرم قدردانی شد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi