پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:26:56 - جمعه 11 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روز قدس موج عدالتخواهی و استکبارستیزی را به سایر ملل اسلامی تسری می دهد
عضو شورای اسلامی شهر کرمان مطرح کرد:روز قدس موج عدالتخواهی و استکبارستیزی را به سایر ملل اسلامی تسری می دهد.

کمال جوانمرد در گفتگوی با خبرنگار”دانشجوآزاد” در رابطه با اهمیت روز قدس گفت:همه ما می دانیم قدس فرزند اسلام است پاره تن اسلام است و یادگار امام راحل است و به نوعی سر اسلام در قدس است.

عضو شورای اسلامی شهرکرمان افزود:روز قدس نماد استکبارستیزی است و یکی از شاخص هایی که مقام معظم رهبری برآن تاکید دارند بحث انقلاب و انقلابی ماندن است و می توان گفت شرکت در راهپیمایی روز قدس از شاخصه های انقلابی بودن است.

وی اذعان کرد:روز قدس تجدید میثاق با آرمان های امام راحل بنیان گذار انقلاب اسلامی و در راستای منویات مقام معظم رهبری است؛ به عقیده بسیاری از کارشناسان برگزاری راهپیمایی روز قدس نقش عظیمی در راه اندازی موج استکبارستیزی در کشورهای منطقه داشته است.

استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تشریح کرد:بنابراین روز قدس می تواند خون تازه ای را به جهان اسلام پمپاژکند و همچنین موج عدالت خواهی و استکبارستیزی را به سایر مسلمانان جهان که مورد ظلم قرار می گیرند تسری بدهد.

جوانمرد در پایان خاطرنشان کرد: این موج بیداری اسلامی و این درفش استکبار ستکیزی که توسط بنیان گذار انقلاب برافراشته شده است را می توان در روز قدس جاری دید و انشالله وحدت جهان اسلام، اسلام ناب را جهانی می کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi