پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:26:54 - دوشنبه 27 شهریور 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رشد قابل توجه تولید مقاله علمی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده، تولید مقاله علمی توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه در سال ۹۵ رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش “دانشجوآزاد” معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده، تولید مقاله علمی توسط اعضای هیات علمی این دانشگاه در سال ۹۵ رشد قابل توجهی داشته است.

دکتر عباس پرداختی در این رابطه افزود: سرانه تعداد مقاله نمایه شده در مجلات بین المللی شامل Scopus ، ISI ، Medline ، Pubmed در سال ۹۵، ۱٫۳۸ است.

وی ادامه داد: سرانه مقاله نمایه شده در سال ۹۳، ۰٫۸۸و در سال ۹۴، ۱٫۲۲بوده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در ادامه به برگزاری اولین مدرسه بین المللی علوم اعصاب اشاره کرد و گفت: این مدرسه شهریور ماه جاری و با حضور اساتید و دانشجویانی از کشورهای ژاپن، هلند، استرالیا، سوئیس، هند، مالزی، تایلند، پاکستان، ارمنستان، بنگلادش و ایران برگزار شد.

وی افزود: این مدرسه تحت نظارت سازمان بین المللی ایبرو برگزار شد که به گفته شرکت کنندگان بین المللی، از نظر محتوای علمی و کیفیت مطالب ارائه شده، این مدرسه از بهترین دوره های برگزار شده ایبرو بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: سال آینده نیز مرکز تحقیقات علوم اعصاب کرمان مجوز برگزاری مدرسه دوم را دریافت کند.

دکتر پرداختی در ادامه به برگزاری هجدهمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور اشاره کرد و گفت: این کنگره در شهریورماه جاری و در قزوین برگزار شد.

وی ادامه داد: اختراع “محمد پیروزان” دانشجوی دانشکده دندان پزشکی کرمان به عنوان “اختراع شایسته تقدیر” در این کنگره معرفی شد.

به گفته وی این دانشجو “ردیاب تشخیص دهنده بیماری ام اس” را اختراع کرده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi