پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:12:52 - شنبه 17 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رسالت خبرنگاران، رسالت پیامبرگونه است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با گرامی داشت۱۷ مرداد ماه که به روز «خبرنگار» مزین شده گفت: رسالت خبرنگاران، رسالت پیامبر گونه است.

به گزارش “دانشجو آزاد“دکتر کمال جوانمرد، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و طلایه داران عرصه رسانه ای کشور تبریک گفت و افزود: صداقت در اطلاع رسانی، مهم ترین وظیفه خبرنگاران است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، خبرنگاران را مروج آگاهی و بصیرت دانست و گفت: خبرنگاران باید در تولید و انتشار خبر، ارزش های اسلامی، اخلاقی و تعهد را سرلوحه کار خود قرار دهند.

استاد جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی، رسالت قلم را انسان سازی دانست و گفت: بر اساس  آیه شریفه «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»، قلم ابزار مقدسی است و خبرنگاران باید از حرمت قلم و آنچه که می نویسند پاسداری کنند چرا که خداوند به «قلم» سوگند یاد کرده و آن را مقدس برشمرده است.

جوانمرد، با تاکید بر اینکه بعد از تقوی، علم و آگاهی وجه تمایز بین انسان هاست بیان داشت: خبرنگاران، باید امکانات و ابزارهای خود را در راه اسلام و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های آن به کار گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، یکی از مهم ترین وظیفه خبرنگاران را اطلاع رسانی شفاف به مردم در راستای انتخاب صحیح عنوان کرد و گفت: خبرنگاران در آگاهی دادن به مردم به منظور مشارکت حداکثری در توسعه کشور سهم بسزائی دارند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران باید مشکلات و مسائل مردم را دریافت و در جهت اطلاع رسانی این مشکلات از طریق مسئولین و مبادیان امر تلاش کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در پایان سخنان خود برای خبرنگاران آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi