پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:09:50 - سه شنبه 10 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی:
راه دبیر کل حزب الله لبنان ادامه خواهد داشت
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: راه شهید سید حسن نصرالله ادامه دارد و حزب‌الله در صحنه خواهد بود.

 به گزارش دانشجو آزاد: سید محمد حسینی معاون پارلمانی شهید آیت الله رییسی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه کنگره ملی شهید حاج علی محمدی‌پور در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان بیان داشت: مردم رفسنجان هم در دوران انقلاب و هم دفاع مقدس فرزندان برومندی تقدیم اسلام کردند و بررسی زندگی حاج‌علی محمدی‌پور نشان می‌دهد این دیار چه فرزندانی تربیت‌کرده که از دوران نوجوانی در صحنه بودند. 

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تاکید کرد: شهدا را از اولیا خدا می‌دانیم و در زمانه‌ای که همه مشغول ظواهر هستند آنان باطن و حقیقت دنیا را می‌بینند؛ شهدا بافکر و معرفت نسبت به قرآن به این جایگاه دست یافتند.

وزیر اسبق ارشاد اظهار کرد: رهبر انقلاب سال ۹۴ زمانی که در رفسنجان سخنرانی کردند به روحیه و فرهنگ مردم رفسنجان اشاره داشتند.

وی گفت: شهید حاج‌علی محمدی‌پور شخصیتی اهل مطالعه بود و تأکید داشت اگر کسی بخواهد راه را پیدا کند باید معرفتش را افزون کند.

استاد دانشگاه تهران محبت و مودت نسبت به دیگران را از جمله ویژگی‌های این شهید عارف دانست و افزود: در آن دوران تواضع فروتنی و تقوای فرماندهان موجب می‌شد رزمندگان در رکابشان باشند.

نماینده اسبق مردم رفسنجان و انار گفت: امسال در دیدار با رهبر معظم انقلاب، ایشان این نکته را یادآوری کردند که یاد شهدا را زنده نگه داریم و تولیدات در زمینه شهدا باید ۱۰۰ برابر باشد و اهل دانش و هنر در این وادی وارد شوند و زندگی تک‌تک این ستارگان درخشان را به نسل جدید معرفی کنند.

عضو هیئت امنای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با اشاره به اینکه در مجتمع مس سرچشمه نمی‌خواست کسی بداند او فرمانده است و فقط می‌خواست او را به‌عنوان کارگری ساده بشناسند، افزود: حتی وقتی در سربازی درجه‌دار شده بود ولی مانند سرباز عادی خودش را نشان می‌داد و اگر روایتی از جبهه و جنگ و عملیاتی تعریف می‌کرد نقش‌آفرینی خودش را نادیده می‌گرفت؛ و این توصیه سردار سلیمانی بود که باید به مرحله‌ای برسیم که خودمان را نبینیم.

او ارادت به حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها را ویژگی بارز شهید محمدی‌پور دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش شهادت شهید حسن نصرالله را مصیبتی بزرگ دانست و گفت: صهیونیست‌ها بدانند این مسیر ادامه خواهد داشت.

حسینی با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله از زمانی که به دبیرکلی حزب‌الله رسید رشادت‌های زیادی داشت، تاکید کرد: قطعاً این راه و مسیر را ادامه خواهد داد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi