پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:22:06 - چهارشنبه 13 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس جهاددانشگاهی کرمان:
راه حل مشکلات، حضور حداکثری مردم در انتخابات است
مهدی بازمانده با بیان اینکه راه حل مشکلات، حضور حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: هر چه مشارکت بیشتر باشد، قدرت و انسجام ملی بیشتر می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد:  مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان امروز، ۱۳ تیرماه در سلسله نشست‌های سبک زندگی اسلامی با موضوع بصیرت و آگاهی در انتخابات که در جهاد دانشگاهی کرمان برگزار شد، گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات سبب خنثی‌سازی توطئه‌های مختلف دشمنان است و مردم با حضور پرشور در صحنه‌ انتخابات برای دفاع از نظام و ارزش‌های والای آن به میدان می‌آیند و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب به‌نمایش می‌گذارند.

وی به حضور و مشارکت مردم در برهه‌های مهم اشاره کرد و افزود: نقش بی‌بدیل مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بر همگان روشن است. البته باید گفت در هشت سال جنگ تحمیلی نخبگان کشور نقش مؤثری را ایفا کردند و توانستند عملیات‌های مهم را برنامه‌ریزی و هدایت کنند. امروز نیز باید از توانمندی نخبگان با تکیه به نوآوری و فناوری بهره بگیریم تا بتوانیم با توان داخلی مسیر پیشرفت و تعالی کشور را طی کنیم.

حجت‌الاسلام حسن عامری، مبلغ حوزه و دانشگاه نیز با اشاره به سخنی از امام علی(ع)، اظهار کرد: قیام به حق، حق‌گویی، دفاع از اسلام، پایداری بی‌نظیر، تحمل مشکلات، سمبل ارزش‌ها و پاک بودن از نقص‌ها، از جمله مواردی است که باید در انتخاب فرد اصلح مد نظر داشته باشیم. همچنین رئیس‌جمهور آینده باید مدافع حقوق مستضعفان، مطیع در برابر فرمان خدا و دارای صفاتی از جمله پایداری در برابر دین، پایبندی به عهد الهی و… باشد.

عامری با بیان اینکه باید به آرمان‌های امامین انقلاب و شهدا احترام بگذاریم، گفت: در آستانه یک انتخاب بزرگ هستیم باید کسی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده مسیر شهدا باشد، منظومه و خط فکری امامین انقلاب را بشناسد و به آن عمل کند.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi