پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:41:52 - شنبه 7 بهمن 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان مطرح کرد؛
راهیان نور نسخه شفابخش فرهنگ و حفظ ارزشهای انقلاب است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان عنوان کرد: راهیان نور نسخه شفابخش و عامل حفظ ارزشهای والای انقلاب اسلامی است.

به گزارش “دانشجوآزاد” دکتر حمدالله منظری توکلی در دیدار با مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان درباره اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: راهیان نور نقش بسیار مهمی در حوزه فرهنگ عمومی جامعه و گفتمان انقلاب اسلامی و تقویت روحیه جهاد و شهادت ایفا می‌کند.

وی راهیان نور را نسخه ای شفابخش و عامل حفظ ارزشهای والای انقلاب اسلامی دانست و افزود: این اردوها یک روش جذاب و اثر بخش در راستای حضور مشتاقان شهدا در سرزمین‌های مقدسی است که یادگار مجاهدت‌های جوانان این سرزمین است.

راهیان نور مقابله با نقشه دشمن در کمرنگ کردن فرهنگ شهادت است

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نگاه کلان به این اردوها را به دلیل اهمیت آنها ضروری دانست و ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با انواع ترفندها و با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی درصدد از بین بردن فرهنگ شهادت و دفاع مقدس و بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند که باید در این مورد هوشیار باشیم.

منظری توکلی این حرکت را برای آشنایی جوانان با حقایق جنگ تحمیلی ضروری دانست و توضیح داد: اردوهای راهیان نور یکی از کارهای بسیار خوب و تأثیرگذار فرهنگی است که در مقابل جنگ نرم دشمن قرار دارد لذا کل بدنه دانشگاه باید برای انجام هرچه بهتر آن تلاش کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان نیز با توجه به نقش بی بدیل بسیج دانشجویی اظهار کرد: بدون شک بسیج دانشجویی در مقایسه با سایر مجموعه ‎ های مشابه خودش، یک حرکت رو به جلو داشته که این حرکت نشأت گرفته از جوانان انقلابی بوده است.

ناصر بهروز با تاکید بر جریان سازی جنبش دانشجویی گفت: این موضوع با همکاری و همدلی دانشجویان بسیجی در سطح دانشگاه ‎ ها اتفاق خواهد افتاد.

وی با ارائه گزارشی از برگزاری اردوی راهیان نور در سال گذشته توضیح داد: اعزام ۳۰۰۰ نفر از دانشجویان به جنوب ایران در سال گذشته بسیار خوب و قابل توجه است.

در ادامه این نشست درباره چگونگی برگزاری اردوی راهیان نور در سال جاری و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi