پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:43:56 - دوشنبه 18 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت:
راهیان نور دانشجویان را با گفتمان ایستادگی و مقاومت آشنا می کند
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت:بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جیرفت و عنبرآباد با همکاری مسئولین دانشگاه ها هر‌ساله به‌منظور پاسداشت مقام والای شهیدان و آشنایی نسل سوم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت اردوی راهیان‌نور را برگزار می‌نماید.

به گزارش “دانشجوآزاد”کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با اشاره به استقبال دانشجویان دانشگاه های شهرستان جیرفت و عنبرآباد از اردوی راهیان نور بیان داشت: خوشبختانه امسال نیز همانند سال‌های گذشته دانشجویان نسبت به حضور در اردوهای راهیان نور علاقه نشان دادند

محمودی گفت : بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جیرفت و عنبرآباد با همکاری مسئولین دانشگاه ها هر‌ساله به‌منظور پاسداشت مقام والای شهیدان و آشنایی نسل سوم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت اردوی راهیان‌نور را برگزار می‌نماید.

وی افزود: حضور در مناطق عملیاتی و مشاهده رشادت ها و دلاوری های رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس، جزو الزامات نسل جوان است و این بازدیدها می تواند به ساخت جامعه ای متناسب با هویت شهادت طلبی و آرمان های انقلاب اسلامی کمک کند.

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت خاطرنشان کرد:‌ حال و هوای روزهای دفاع مقدس برای نسل امروز که نتوانسته نظاره گر مردانگی قهرمانان جبهه ها باشد، در چنین اردوهایی می تواند تداعی شود و امیدواریم تا این گونه برنامه ها و اردوهای ارزشی بتواند در آگاه سازی نسل جوان موثر باشد.

کیوان محمودی افزود : جمع کثیری از دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان جیرفت و عنبرآباد مشتاقان تماشای فداکاری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب در دو گروه برادران و خواهران در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری اعزام می شوند.
انتهای پیام/

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi