پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:11:52 - پنجشنبه 27 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رابعه اسکویی : هیچکس نمیتواند به عقب برگردد!
رابعه اسکویی بازیگری که به جم مهاجرت کرده بود بعد از مدتها صفحه اینستاگرامش را با یک متن پرابهام به روز کرد .

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل ازنمناک:

متن پر ابهام رابعه اسکویی در اینستاگرام

در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۴ بود که خبر کشف حجاب رابعه اسکویی و همچنین پیوستن رابعه اسکویی به شبکه جم توسط رسانه ها منتشر شد.

خبر کشف حجاب رابعه اسکویی و پیوستنش به شبکه جم شاید بدترین خبر میان بازیگران مهاجرت کرده بود زیرا که رابعه اسکویی در تلویزیون و سینمای ایران نسبت به سایر بازیگران کشف حجاب کرده و مهاجرت کرده شناخته شده تر بود .

امروز با اینکه کمتر از یکسال از ماجرای کشف حجاب رابعه اسکویی و پیوستنش به شبکه جم میگذرد اخباری مبنی بر پشیمانی این بازیگر از مهاجرتش و درخواست برای بازگشت به ایران شنیده میشود.

رابعه اسکویی بعد از اینکه با هدف پیوستن به شبکه های ماهواره ای کشور را ترک کرده بود و به نوعی خودش را حذف شده از سینمای ایران دید تمام پست های اینستاگرامش را نیز حذف کرد.

رابعه اسکویی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون که از ایران مهاجرت کرده بود تا در تولیدات شبکه ماهواره ای جم حضور یابد با انتشار پستی اینستاگرام خود را به روز کرد.

او نوشت:«هیچ کس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه می توانند از همین حالا شروع کنند و پایان تازه ای بسازند؛ پس رو به جلو با ایمان به تواناییها دوستتون دارم.»

 

رابعه اسکویی

اینستاگرام رابعه اسکویی

رابعه اسکویی بازیگر زن ایرانی که مدتی پیش به شبکه جم پیوسته بود بر اساس برخی از شنیده ها از پیوستن به شبکه جم ابراز پشیمانی کرده و تقاضای بازگشت به ایران را کرده است .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi