پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:29:10 - پنجشنبه 18 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در مناظره دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان؛
رئیس ستاد دانشجویی دکتر روحانی از اشتباهاتش در فتنه ۸۸ عذرخواهی کرد
در مناظره دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان محسن برازوان رئیس ستاد دانشجویی دکتر روحانی از اشتباهاتش در فتنه ۸۸ عذرخواهی کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” همزمان با روز دانشجو مناظره ای دانشجویی در دانشگاه شهید باهنر کرمان با موضوع جنبش دانشجویی و حضور در چالش های نظام برگزار گردید؛ طرفین این مناظره احمد دهقان معاونت سیاسی اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر و محسن برازوان عضو هیات موسس حزب ندای ایرانیان (رئیس ستاد دانشجویی دکتر روحانی) بودند.

یکی از دانشجویان شرکت کننده در این مناظره برداشت خود از این برنامه را اینگونه بیان می دارد:

امسال هم به روال همه ساله‌ی اخیر، هیئت رئیسه دانشگاه به مناسبت روز دانشجو جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان داشت. حرکتی پسندیده که کاش بیش از یک بار در سال تکرار شود. پس از آن مناظره ای سیاسی که شاخصه آن این بود که طرفینش از دانشجویان سال های نه چندان دور بودند. طرفین سخنان خود را گفتند و حاضرین هم در فضایی مطلوب له یا علیه هر یک حضور داشتند و واکنش نشان دادند.
در این بین شجاعت و صداقت آقای برازوان جای تقدیر داشت که در خلال سخنان خود به اشتباهاتش در فتنه ۸۸ اشاره کرد و از همه عذر خواهی کرد. کاش این جسارت آقای برازوان که ناشی از روحیه حق طلبی جریان دانشجویی است در میان برخی سیاسیون نیز وجود داشت تا از رفتار خود در فتنه ۸۸ عذر خواهی کنند.
و البته ساعتی پس از مناظره نوبت به یتیم خانه ایران رسید. از این فیلم تعریف بسیار شنیده بودم اما واقعا فراتر از تعریف ها بود. این را از حالات چهره حاضرین در تالار وحدت می شد به خوبی فهمید. بهتشان در صحنه های جنایات انگلیسی ها و شورشان در صحنه های رشادت و فداکاری مردمان این سرزمین! روز دانشجوی متفاوتی نسبت به سال های پیش بود. از همه متولیانش متشکرم.

سید علی محمد

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi