پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:53:58 - دوشنبه 6 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دولت اصلاحات معتقد به انقلاب است، اما از نوع رنگی اش!
ملت ایران به هیچ وجه سران فتنه را جزء خانواده انقلاب نمی دانند و همان هنگام که ضد انقلاب و سلطنت طلب ها از اقدامات فتنه گران حمایت می‌کردند سران فتنه از داخل خانواده انقلاب به بیرون پرتاب شدند .

به گزارش “دانشجوآزاد” چندی پیش یکی از اعضای فراکسیون امید در جلسه ای دانشجویی ضمن حمایت از رئیس دولت اصلاحات گفت:” انگیزه ها و اعتقاد ایشان به انقلاب و ارزش ها بر هیچکس پوشیده نیست”. شاید منظور ایشان از اعتقاد به انقلاب اعتقاد به انقلاب رنگی است نه انقلاب اسلامی! چون برخوردها و رفتارهایی که ملت ایران در جریان فتنه ۸۸ از رئیس دولت اصلاحات دیدند، هیچ نشانی از اعتقاد به نظام، انقلاب و ارزش ها نداشت بلکه وی لحظه به لحظه در پازل از قبل چیده شده ی غرب جهت اجرای انقلاب رنگی در ایران گام برمی‌داشت، در واقع وی از مجریان اصلی کودتای مخملی ناکام سال ۸۸ در ایران بود که از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکرد!

رئیس جمهور ایران در دوره اصلاحات در روز انتخابات ریاست جمهوری سال۸۸ یکی از کاندیداها را پیروز خواند و قبل از اعلام نتایج به وی تبریک گفت و از همان ابتدا با رمز آشوب تقلب به تهییج و تحریک مردم پرداخت.

رئیس دولت اصلاحات به همراه دیگر سران فتنه سه روز پس از برگزاری انتخابات در روز ۲۵ خرداد، در راهپیمایی غیرقانونی هواداران موسوی از میدان انقلاب تا آزادی شرکت کردند که در انتهای این مراسم آشوبگران تعدادی اتوبوس، بانک، موتورسیکلت و دیگر اموال عمومی و شخصی را به آتش کشیدند.

در جایی دیگر پیشنهاد رفراندوم را به عنوان بخشی دیگر از سناریوی از پیش طراحی شده ی غرب برای فتنه انگیزی را به صحنه آوردند و در دورترین افق ذهن خود نیز نه فقط انجام آن را قانونی و عملی نمی دانستند بلکه عدم تحقق آن بخش اصلی این پروژه بود چراکه طراحان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها به وضوح می دانستند تحقق رفراندوم نتیجه ای کاملا معکوس و متضاد با خواست آنها دارد.

در ماه های بعد از انتخابات دستگیری عده ای و اعترافات صریح آنها هر آنچه را که رئیس دولت اصلاحات کوشیده بود پوشیده به دارد برملا شد و از طرفی ارتباط وی با جورج سورس پدر کودتاهای مخملی این جمله را بیش از پیش از درجه اعتبار ساقط می کند که وی به معتقد به انقلاب و نظام است!

در جلسه مذکور این عضو فراکسیون امید عنوان می دارد رفع حصر و ممنوع التصویری سران فتنه از مسائل داخلی خانواده انقلاب هستند و باید در داخل خانواده حل شود باید به ایشان عرض کنیم که ملت ایران به هیچ وجه سران فتنه را جزء خانواده انقلاب نمی دانند و همان هنگام که ضد انقلاب و سلطنت طلب ها از اقدامات فتنه گران حمایت می‌کردند سران فتنه از داخل خانواده انقلاب به بیرون پرتاب شدند و همان شبی که مصادف با شب عاشورا بود و فتنه گران با حضور همزمان رئیس دولت اصلاحات در حسینیه جماران با سوت و کف از وی استقبال کردند و حرمت امام حسین (ع) و عاشورا را نیز نگه نداشتند از دایره اسلام خارج شدند پس لطفاً از امام زمان (عج) و شهدا برای رفع حصر و بازگشت فتنه گران به جامعه استمداد نطلبید که اینها در سال ۸۸ خونها به دل امام زمان و شهدا کردند!

 

حسین میری

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi