پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:42:57 - شنبه 20 مرداد 1397
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس جمهور حرمت مجلس را نگه دارد/جناح بندی را در جنگ اقتصادی و روانی کنار بگذاریم
زاهدی گفت:چرا رئیس جمهور حاضر نشد در خواست جلسه غیر علنی را ارائه دهد؛ دولت مردان انرژی زیادی گذاشتند تا سوال از رییس جمهور مطرح نشود ؛روحانی باید حرمت مجلس را نگه دارد؛مجلس یکی از قوای سه گانه کشور است.

به گزارش “دانشجوآزاد” راشدی امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران کرمان با اشاره فعالیت ربع قرن دانشگاه علمی کاربردی در کشور اظهار داشت: این دانشگاه طی این سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و با تجربیات زیاد و اهداف بالایی که داشته، آماده است گام‌های موثرتری را بردارد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان عنوان کرد: طی مراحل مختلف توسعه کمی و کیفی تمرکز روی توسعه کیفی دانشگاه بوده است و در حال حاضر رتبه‌بندی دانشگاه‌های علمی کاربردی در سه سطح دنبال می‌شود.

وی با اشاره به پذیرش‌های بدون آزمون دانشگاه که از نیمه دوم مرداد ماه آغاز می‌شود، افزود: رشته‌های جدیدی نیز تبیین و راه‌اندازی می‌شود و شناساندن رشته‌های جدید به جامعه برای ایجاد شغل‌های جدید ضروری است.

راشدی با اشاره به اینکه اولین مرکز نوآوری و رشد دانشگاه علمی کاربردی از سال ۹۴ در استان راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: دو مرکز رشد صنایع هوایی و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز امسال آغاز به‌کار می‌کند.

وی از آغاز فرآیند جذب مدرسان علمی کاربردی خبر داد و گفت: امسال پنج تا هشت درصد افزایش شهریه دانشگاه را داریم که کمترین افزایش در بین دانشگاه‌ها است.

سپس محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته خبری مبنی بر دستگیری استاندار سابق کرمان علیرضا رزم حسینی منتشر شد که ارزش و جایگاه یک خبرگزاری و خبرنگار را پایین می آورد؛ قدر خودتان را بدانید.

وی عنوان کرد:چرا رئیس جمهور حاضر نشد در خواست جلسه غیر علنی را ارائه دهد؛ دولت مردان انرژی زیادی گذاشتند تا سوال از رییس جمهور مطرح نشود ؛روحانی باید حرمت مجلس را نگه دارد؛مجلس یکی از قوای سه گانه کشور است.

زاهدی با بیان اینکه امیدواریم وی با حضور در مجلس جبران کند، ابراز کرد:مردم مطالبه دارند؛ هم اکنون کسانی که به دکتر روحانی رأی داده اندگلایه دارند و این امر باید اطلاع رسانی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:چرا باید این همه مفاسد اقتصادی وجود داشته باشد؛ما از قوه قضاییه هم انتقاد جدی داریم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تمام سوالات از رئیس جمهور در زمینه اقتصادی است، اظهار کرد: ایشان از برنامه خود در این زمینه بگویند تا اعتماد عمومی مردم جلب شود.

وی با بیان اینکه اگر شورای نگهبان تایید کند، پانزده استاندار باید تغییر کنند، افزود: در خصوص استیضاح وزیر کار به حتم نقاط ضعف و قوتی وجود داشته است که این مسئله به وجود آمد؛اما اینکه فکر کنیم در کشور فرد لایقی نیست این مسئله درست نیست.

زاهدی با تأکید بر اینکه جناح بندی را در جنگ اقتصادی و روانی باید کنار بگذاریم، گفت:همه باهم‌باید باشیم‌؛چرا تنگ نظری کنیم نیروی بسیار زیادی در کشور و حتی کرمان وجود دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس باید شیشه عینک ها را عوض کنیم تا مات نباشد و افق دید را بیشتر کنیم.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: از شورای فرهنگ عمومی استان به دلیل عدم اطلاع رسانی برای حضور رسانه ها گلایه دارم و اگر این مسئله تکرار شود؛از طریق مجلس به استناد آیین نامه داخلی مجلس برخورد خواهیم کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi