پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:53:29 - شنبه 16 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فعالیت جهادی دانشجویان در 20 کیلومتری مرز افغانستان؛
«ذخائر نظام» مشغول کارند، حتی در سرمای زمستان! +تصاویر
اردوی جهادی گروه شهید وزوایی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به مدت ۱۰ روز در مناطق محروم شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی برگزار گردید و در این مدت، دانشجویان کمک شایانی به عمران و آبادانی این مناطق محروم نمودند که البته با حواشی همراه بود.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از  «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، حتی در سرمای زمستان نیز، راهی مناطق محروم شدند و فعالیت های قبلی خود را در این مناطق پیگیری کردند.

نخستین اردوی جهادی زمستانی گروه شهید وزوایی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از سوم الی دوازدهم بهمن ماه در شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی برگزار شد.

دانشجویان گروه جهادی شهید وزوایی در مدت ده روز حضور خود در مناطق محروم و در آب و هوایی سرد، به تکمیل یک پروژه ساختمانی و همچنین کانال کشی آب برای روستائیان پرداختند. علاوه بر این دانشجویان فعالیت های فرهنگی و همچنین برخی اقدامات در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام دادند.

به گفته مجید جاودانی، دانشجوی ورودی ۹۱ مهندسی صنایع دانشگاه شریف و مسئول گروه جهادی، ثبت نام برای اردو تقریباً یک و نیم برابر ظرفیت آن انجام شده و در نهایت، ۶۰ نفر از برادران و ۲۰ نفر از خواهران، در این اردو حاضر خواهند بود.

گفتنی است، گروه جهادی شهید وزوایی متشکل از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف است که فعالیت جهادی خود را در شهرستان زیرکوه تا سامان یافتن وضعیت کلی این شهرستان ادامه داده و اقدام به توسعه اشتغالزایی، بهبود وضعیت تحصیلی، ارتقا سلامت و بهداشت منطقه خواهد کرد.

در ادامه تصاویر و حواشی این اردوی جهادی را مشاهده می نمایید:

ورزش صبحگاهی دانشجویان در اردوی جهادی

خوبی ها و بدی های روستا از دید کودکان

تکمیل پروژه پایگاه بسیج جهت افزایش امنیت روستای بقرایی

کانال کشی در هوای سرد بشیران

شام گروه اموزشی – فرهنگی با دانش آموزان خوابگاهی

شام گروه آموزشی – فرهنگی با دانش آموزان خوابگاهی

ته دیگ زغالی!

آخرین غروب جهادی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi