پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:23:10 - شنبه 1 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل صورت گرفت؛
دیدار و دلجویی دانشجویان از کارگران مصدوم حادثه‌ی کارخانه آذراب +عکس
جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پی حوادث تلخ ضرب و شتم کارگران معترض کارخانه‌های آذراب و هپکو و مصدومیت ۱۸۰ تن که راهی بیمارشتان شده بودند، با چند نفر از مصدومین دیدار و از آنها دلجویی کردند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به دنبال حوادث تلخی که باعث مصدومیت ۱۸۰ تن از کارگران زحمت‌کش این مرز و بوم که صرفا به دلیل ۶ ماه حقوق نگرفتن، در مقابل ساختمان کارخانه آذراب و هپکو، تجمع اعتراضی و مسالمت آمیزی برگزار کرده بودند، جمعی از دانشجویان به نمایندگی از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، به دیدار چند تن از مصدومین رفتند و از انها دلجویی کردند.

بعضی از کارگران در میان ضرب و شتم ماموین امنیتی استان اراک، زخمی و یا دچار شکستگی اعضای بدن شدند، برخی دیگر نیز با گاز فلفل دچار مصدومیت ریوی و تنفسی شدند که مداوا روی مصدومین همچنان ادامه دارد.

گفتنی است که دانشجویان پس از عیادت از مصدومین، تندیسی برای استاندار استان مرکزی فرستادند که بیش از هر چیز، گویای میزان اعتراض و همچنین برخورد ناشایست شورای تامین به ریاست استاندار با اعتراض کارگران است.

تندیس اهدایی دانشجویان به استاندار

توئیت قائم‌مقام تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi