پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:05:45 - دوشنبه 9 دی 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دو عضو هیات علمی دانشگاه هایتک کرمان در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفت
بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نام دو عضو هیات علمی دانشگاه هایتک کرمان در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهان قرار گرفت.

به گزارش “دانشجو آزاد” نام دو نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفت.

بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، عصمت راشدی و فرشید کی نیا، به ترتیب اعضای هیئت‌علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و پژوهشکده انرژی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی وفناوری پیشرفته در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفتند.

در این ارزیابی که با بررسی سوابق پژوهشی محققان در بازه زمانی ۱۰ ساله و با روش‌شناسی پیشرفته شناسایی از پایگاه استنادی ESI و WOS موردمطالعه قرارگرفته است، سه شاخص استنادات کل به مقالات نویسنده، تعداد متوسط خوداستنادی به ازای هر مقاله و متوسط درصد خود استنادی یک نویسنده به‌عنوان معیارهای مهم ارزیابی مورداستفاده قرارگرفته‌اند.

طبق گزارش معاونت پژوهش و فناوری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، عصمت راشدی با تعداد کل ۲۴۳۳ استناد در حوزه علوم کامپیوتر و فرشید کی‌نیا با تعداد کل ۹۸۴ استناد در حوزه مهندسی، موفق به کسب این عنوان ارزشمند شدند.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi