پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:35:11 - دوشنبه 2 اسفند 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه جیرفت
دو شهید گمنام در دانشگاه جیرفت تدفین می‌شود
رئیس دانشگاه جیرفت گفت: همزمان با دهه دوم فاطمیه‌(س) دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت تدفین می‌شود.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از تسنیم:ناصر برومند در جیرفت اظهار‌داشت: به زودی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت میزبان دو شهید گمنام است.

وی با اشاره به اینکه بررسی و جانمایی تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد جیرفت با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی انجام شده است گفت: ستاد استقبال از شهدا در دانشگاه تشکیل شده است.

رئیس دانشگاه جیرفت افزود: عصر ۱۱ اسفند‌ماه جاری همزمان با دهه دوم فاطمیه‌(س) دو شهید گمنام پس از تشیع از میدان شاهد تا مصلی جیرفت در دانشگاه جیرفت خاکسپاری می‌شوند.

وی با بیان اینکه این شهدا در تاریخ ۱۰ اسفند‌ماه جاری از سمت محمد‌آباد وارد شهرستان جیرفت می‌شوند خاطر‌نشان کرد: آئین استقبال از شهدا در ورودی شهر جیرفت بر دستان پرشور مردم جیرفت انجام می‌شود.

برومند با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد جیرفت آمادگی کامل برای میزبانی این دو شهید بزرگوار را دارد تصریح کرد: بعد از تشییع و از نماز مغرب و عشاء مراسم وداع با شهدا در مصلی بزرگ جیرفت برگزار می‌شود.

وی با دعوت از عموم مردم به ویژه دانشجویان برای استقبال و تشییع شهدای گمنام در جیرفت اظهار‌داشت: مراسم تدفین و خاکسپاری شهدا عصر روز ۱۱ اسفند‌ماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi