پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:29:01 - چهارشنبه 25 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دومین مراسم بزرگداشت مدافعان حرم؛ یادواره شهیدان بادپا، صیاد شیرازی و آوینی برگزار شد
دومین مراسم بزرگداشت مدافعان حرم؛ یادواره شهیدان بادپا، صیاد شیرازی و آوینی با حضور دانشجویان دانشگاههای بم و جمعی از آحاد مردم برگزار گردید.

به گزارش “دانشجوآزاد” یادواره شهیدان صیاد شیرازی و سردار شهید حاج حسین بادپا در اجتماع ماهانه مدافعان حرم حضرت زینب (س) شهرستان بم برگزار شد.

DSC_0416-768x510.jpg
در این مراسم ابوالحسنی ضمن اشاره به اهمیت حرف شنوی از ولی امر اظهار داشت: رفقا جنس جهاد ما با جهادی که داعشی ها مدعی آن هستند یک تفاوت عمده دارد و این است که به قول آیت‌الله حائری شیرازی اگر انسان بی ولایت را به قرآن عرضه کنید از آن داعشی بیرون می‌آید و اینکه شهدای ما این‌قدر عظمت یافتند به علت فهم عمیق آن‌ها از ولایت است.
ابوالحسنی با پخش یک کلیپ تصویری، روایت شهید مصطفی صدر زاده از مقام معنوی شهید حاج حسین بادپا را از زبان این شهید منتشر کرد و جلسه را با تماشای ای فیلم ادامه داد:

DSC_0432-768x510.jpg
در این کلیپ شهید صدر زاده گفت: در عملیاتی حاج حسین به شیخ محمد گفت وایسا اینجا نماز جماعت بخوانیم، در پاسخ به ایشان گفتیم حاجی اینجا سرمان را نمی‌توانیم بالا بیاوریم گلوله باران است، چطور نماز جماعت بخوانیم؟ دشمن بالای کوه ما پایین و هرکس پشت یک‌تخته سنگ سنگر گرفته بود، به حاجی گفتیم که دشمن تیرمان میزند که ایشان گفت هیچ طور نمی‌شود، من هم می‌دانستم جایی که حاجی اینگونه می‌گوید واقعاً هیچ طور نمی‌شود، نماز خواندیم به شکلی که دشمن از مشاهده این صحنه حرصش گرفته بود حتی دوشکا هم می‌زد و مابعد از نماز سریع بلند شدیم که دیدیم حاجی نشسته و تسبیحات می‌گوید در حالی که ما مثلاً با کفش نماز خوانده بودیم ایشان جوراب‌هایش را هم درآورده بود انگار در مسجد نماز می‌خواند و بعد جورابش رو هم که پا می‌کرد می‌خندید و به دادوفریاد ما هم اعتنا نمی‌کرد و در ادامه مسیرش با ماشین هم همان‌طور که تیر به کنار ماشین می‌خورد با آرامش مسیرش را ادامه می‌داد طوری که انگار همه‌چیز رو باخدا هماهنگ کرده است.
این آرامش ادامه داشت و مجدد اگر در مسیر به‌وقت نماز برمی‌خوردیم توقف می‌کرد و همان‌جا نماز می‌خواند و ما می‌گفتیم که حاجی ده دقیقه دیگر به مقر می‌رسیم  آنجا نماز بخوانید که می‌گفت نه من با خداوند وعده کرده‌ام که نمازم را اول وقت بخوانم شما اگر نمی‌خوانید بروید.

DSC_0441-768x510.jpg

 

DSC_0422-768x510.jpg
انتهای پیام/

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi