پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:47:32 - چهارشنبه 9 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول گروه جهادی ریحانه النبی؛
دومین جشن ازدواج به همراه عقد پنج زوج جوان در استان کرمان
فرازمند بیان کرد: به منظور ترویج ازدواج آسان در بین جوانان گروه جهادی ریحانه النبی به مناسبت سالروز ازدواج مولای عدل گستر حضرت علی(ع) و خانم حضرت زهرا(س) دومین جشن ازدواج “همسر یعنی همسفر تا بهشت “را برنامه ریزی کرده است .

سحر فرازمند مسئول گروه جهادی ریحانه النبی در گفتگو با “دانشجو آزاد” عنوان کرد: مسأله مهم و سرنوشت ساز ازدواج از جمله اموری که در جامعه ما در میان بسیاری از خانواده‌ها، به آفت خطرناکی به نام تکلّف مبتلا شده است و به بهانه انجام آداب و رسوم، آبروداری، حفظ حیثیّت و ارزش نهادن بر دختر و پسر و… این لحظه ی شیرین‌ زندگی جوانان را به کابوسی وحشتناک تبدیل کرده است.

فرازمند در ادامه بیان کرد:نتایج تلخ این نگاه بیمار، تعداد زیادی از جوانان را از تشکیل زندگی ناامید کرده است و تعداد فراوان دیگری را با مشکلات فراوانی در آغاز راه روبه‌رو کرده است.

مسئول گروه جهادی ریحانه النبی مطرح کرد: به منظور ترویج ازدواج آسان در بین جوانان گروه جهادی ریحانه النبی به مناسبت سالروز ازدواج مولای عدل گستر حضرت علی(ع) و خانم حضرت زهرا(س) دومین جشن ازدواج “همسر یعنی همسفر تا بهشت “را برنامه ریزی کرده است .

فرازمند به اهداف برگزاری این مراسم اشاره کرد و افزود:هدف این طرح ازدواج آسان در روز ازدواج و دعوت از خیرین و مسئولین برای کمک به این زوج های بی بضاعت و سهیم کردن شهدا در این کار است.

مسئول گروه جهادی ریحانه النبی خاطر نشان کرد:این مراسم در ۱۲ مرداد ماه در تالار فرهنگسرای کوثر برگزار می شود که در طی این مراسم پنج زوج جوان به عقد هم در می آیند.
وی به برنامه های این جشن اشاره کرد و گفت: این مراسم همراه با اجرای تئاتر با موضوع سبک زندگی شهدایی و تزیین ماشین های عروس با عکس شهدا که با عنوان امنیت و شادی امروزمان را مدیونشان هستیم در تالار فرهنگسرای کوثر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi