پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:47:53 - دوشنبه 18 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دومین گردهمایی انقلابیون جوان شهرستان جیرفت برگزار می شود
کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت : بسیج دانشجویی در راستای هم‌افزایی مجموعه‌های ارزشی و انسجام جبهه انقلابیون اقداماتی را پیش‌بینی و در دستور کار قرار داده است.

به گزارش “دانشجوآزاد” کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت : بسیج دانشجویی در راستای هم‌افزایی مجموعه‌های ارزشی و انسجام جبهه انقلابیون اقداماتی را پیش‌بینی و در دستور کار قرار داده است.

وی گفت :رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های اخیر خود بر روحیه انقلاب‌گری تأکید دارند و یک خط کلی به نام انقلاب و انقلابی‌گری به دور از خطوط سیاسی ترسیم کردند .مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت گفت:هدف اصلی از برگزاری گردهمایی «انقلابیون جوان»  تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و بیعت با رهبر معظم انقلاب و نیز اعلام همبستگی و اتحاد جریان جوان انقلابی در راستای اعتلا و پیشرفت کشور است.

کیوان محمودی خاطر نشان کرد :این گردهمایی برای دومین بار در هفته اول اسفند ماه با حضور دانشجویان و آحاد مردم شهرستان دارالولایه جیرفت با سخنرانی دکتر حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی و استانداراسبق کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi