پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:54:35 - یکشنبه 19 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دولت و همه نهادهای دیگر از قبیل شهرداریها باید بدون چشم داشت از فعالیتهای فرهنگی حمایت کنند /باید متبحرانه سبک زندگی مردم را تغییر داد
وزیر ارشاد دولت دهم در میان جمعی از خبرنگاران مجتمع رسانه ای کویر اعلام کرد : اگر خواهان تغییر و برطرف شدن مشکلات اقتصادی هستیم لاجرم باید گامهای ابتدایی را در زمینه فرهنگ و فرهنگ سازی برداریم.

سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم که به کرمان سفر کرده بود در جمع صمیمانه خبرنگاران کرمانی با تبریک روز خبرنگار اعلام کرد نام گذاری امسال به نام ” فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی ” نشان از اهمیت فرهنگ در اندیشه های رهبر معظم انقلاب دارد .

 

111111

وی با بیان این موضوع که در دولت دهم مجوز بیش از ۲۰۰۰ نشریه صادر شده است و همچنین مجوز موسسات فرهنگی و هنری و قرآنی بسیاری در کنار سایتها و خبرگزاریهای متفاوت صادر شده است تاکید کرد :  برای تغییر دادن سبک زندگی مردم  ، نیاز به فرهنگ سازی جدی و برداشتن گامهای محکم و استوار در این زمینه است .

حسینی همچنین در جمع خبرنگاران گفت : دولت و سایر نهادها از قبیل شهرداریها باید بدون هیچ گونه چشم داشتی به انجام فعالیتهای فرهنگی مبادرت ورزند

وی اظهار داشت : سرگرمیها و بازیهایی که تکنولوژی آنها از سوی غرب به ایران آورده میشوند بسیار هوشمندانه و متفکرانه سعی در تغییر سبک اسلامی ایرانی زندگی ما دارند و باید به همان صورت  خودشان با آنها مبارزه شود .

وزیر ارشاد دولت دهم با بیان این موضوع که ضوابط نشر کتاب را در سال ۸۹ به تایید رساندیم تا بصورت قانون در بیاید و دیگر قابل تغییر برای سلیقه های مختلف نشود تاکید کرد:ما در این رابطه  سعی در تصویب  مصوبه برای سینما و تاتر و موسیقی و … نیز داشتیم که متاسفانه وقت ما دراین دولت کفاف نداد و این موضوع بدون سرانجام باقی ماند .

 

222222

وی همچنین در بحث حجاب و عفاف نیز گفت :  باید بصورت هنرمندانه ،حجاب و عفاف را ترویج دهیم ککه اینکار انجام شدنی نخواهد بود مگر آنکه جشنواره مد و لباس از تمامی دست اندرکاران عرصه تولید و توزیع و طاحان دعوت بعمل بیاورد و تمام معضلات این عرصه را بررسی کرده ، تا سر انجام راهکاری اندیشیده شود .

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi