پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:05:36 - یکشنبه 13 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دولت با کنار گذاشتن مسامحه های سیاسی موضع قاطع بگیرد
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی به شهادت رساندن شیخ نمر بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد” جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی به شهادت رساندن شیخ نمر بیانیه ای به شرح ذیل صادر کردند:

 

وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ(۲۲۷/الشعراء)

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

امام خمینی (ره) : اسلام منطق دارد، منطق اسلام ترور را باطل می کند. لکن با ترور شخصیت های بزرگ ما، اسلام ما تایید می شود.

به شهادت رساندن آیت ا… شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، ناکام و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت. به راستی که تاریخ تکرار میشود. صحنه روزگار، هرروز شاهد تکرار عاشورایی دیگر است. چشمان تاریخ هرروز از بی حرمتی ها و تعرض ها به پیامبران و ائمه و پیشوایان دینی رو به سیاهی میل می کند. در کمال تاسف با خبر شده ایم روحانی مجاهد و رهبر بصیر شیعیان عربستان،حضرت آیت الله شیخ باقرالنمر(رحمت الله علیه) به دست حکام پروار و سفاک و نوکران بی جیره و مواجب استکبار و صهیون، به مقام والای شهادت نائل آمدند.

سخنی با عمال سعودی که کدامین جنایت را نادیده بگیریم!!! حمله به کشور مسلمان یمن و قتل عام چندین هزار کودک و بزرگسال بی گناه یا کمک به تروریست های معاند اسلام و متحد شدن با شیطان بزرگ و صهیونیست و داعش؟؟؟ فاجعه ی دلخراش منا و قتل عام هزاران مسلمان را نادیده بگیریم یا حمایت از کشتار شیعیان نیجریه؟

ما دانشجویان آزاده و انقلابی ضمن محکوم کردن اقدامات وحشی مأبانه آل سعود بیان نکات ذیل را ضروری میدانیم:

  • مواضع آل سقوط به کرات با اقدامات خبیثانه ای همچون ترویج تروریسم بین المللی، حمله به مردم مظلوم یمن، فاجعه منا، حمایت از فجایع نیجریه و هزاران جنایات دیگر، اثبات کرده است که این غاصبین حرم الله بر آیین جاهلی نیاکان خود مهر تایید زده و روند زوال خود را تسریع می بخشند و فریاد برمیداریم که {ما از آل سعود نخواهیم گذشت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نا اهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد}

 

  • به برادران و خواهران مسلمانمان در عربستان – به رهبری آیت الله شیخ باقرالنمرکه سالهاست با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی و امام روح الله (ره) ، پیوندی ناگسستنی با خون سیدالشهداء (ع) بسته اند، مژده می دهیم این رژیم مستکبر و مستبد، برخورد سخت و خشن درخت بیداری اسلامی را خواهد چشید.
  • انتظار میرود دولت جمهوری اسلامی موضعی قاطع و انقلابی اتخاذ کرده و مسامحه های سیاسی را کنار گذاشته و واکنش مقتضی را نشان دهد.
  • استکبار جهانی، آمریکای خونخوار و صهیون و آل سفیان که دست آلوده به خونشان در پس این ماجرا ظاهر شده است را منشاء ظلم در عالم میدانیم و تکرار میکنیم اگر دست از حمایت ها و اقدامات خصمانه خود بر ندارند پاسخ جمهوری اسلامی کابوسی مرگبار خواهد بود.
  • نکته قابل توجه بی تفاوتی این سازمان ها و محافل بین المللی نسبت به تبعاتی است که در نتیجه اجرای این حکم منحوس دامنگیر منطقه خواهد شد. قطعا مردم آزادی خواه منطقه در برابر اینگونه رفتارهای وحشیانه سکوت نخواهد کرد و خون پاک شیخ نمر، گریبانگیر مرتجعین منطقه خواهد شد.

تردیدی نیست خون پاک این شهید والامقام ، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد و با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در جای جای سرزمین حجاز، پرچم مقاومت برافراشته خواهد شد.

 

والسلام من اتبع الهدی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi