پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:18:44 - سه شنبه 19 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مخترع جوان کرمانی در گفتگو با دانشجوآزاد عنوان کرد؛
دولت از حوزه فلسفه چینی بیرون بیاید مردم گوششان از حرف پر است
مخترع جوان کرمانی در گفتگو با دانشجوآزاد عنوان کرد:دولت از نظر بنده باید یک بازوی اجرایی قوی باشد و از حوزه فلسفه چینی بیرون بیاد چون گوش مردم از حرف های بزرگ و کوچیک پر شده و صبرشان لبریز است.

امین حمزه در گفتگو با “دانشجوآزاد” ضمن معرفی خود گفت: بنده امین حمزه دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کرمان مقطع کارشناسی علوم تربیتی هستم.

این دانشجوی نخبه در رابطه با فعالیت های پژوهشی خود توضیح داد: فعالیت های پژوهشی بنده در دو راستا تقسیم میشوند، که شاخه اول مربوط به علوم انسانی است، بدین ترتیب که مقالاتی در زمینه های پژوهش در دانشگاه فرهنگیان و ناهنجاری های کلامی کودکان در مقطع دبستان به ثبت رسیده است؛ نقطه بارز و اهم این مباحث تلفیق فضای حاضر و دخیل مفاهیم دینی و اعتقادی  به گونه ای منطقی میباشد .

وی ادامه داد: شاخه دوم که بارزتر بوده در زمینه الکترونیک است که دستگاه حضور و غیاب و ثبت تکالیف کلاس از خروجی های آن است؛ این دستگاه جز ده طرح پژوهشی برتر دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۵ ، همچنین در جشنواره پویش دانشگاه فرهنگیان در یزد میباشد و هدف از چنین طرح هایی کمک به فرایند آموزش و تعلیم توسط معلم در کلاس درس است.

حمزه اظهار داشت: موفقیت از نظر حقیر گره گشایی از مشکلات مردم خصوصا قشر جوان و محروم هستش و هدف بنده هم از ورود به این عرصه ها گرفتن گوشه ای از کار هست؛ دستگاه حال حاضر اگر چه در نوع خودش جدید و مفید هست اما افق دید بنده ورود به حوزه های اقتصاد مقاومتی از این طریق است.

این دانشجوی مخترع اظهار داشت: بنده برای ساخت این دستگاه تلاش های شبانه روزی و طاقت فرسایی متحمل شدم که البته همین ها هم جز لطف خدا نبود، مقصودم این است که هر جوان و دانشجو دارای یک استعداد و توانایی در زمینه خاصی میباشد که باید متناسب با آن تلاشش را متمرکز کند و وقت بگذارد وگرنه پیشرفت غیرممکن نیست.

وی با اشاره به دغدغه های دوران جوانی عنوان کرد: من فکر میکنم دغدغه در قشر جوان یک عنصر کلیدی برای پیشبرد راهبرد های یک جامعه هست، ولی به هر حال قضاوت در مورد بیشتر جوانان نیاز به آمار دارد و بهتر است بگوییم مهمترین دغدغه های جوانان چیست.

امین حمزه افزود:قشر جوان که میتواند هر گره قدیمی و کهنه ای را با نیروی جوانی باز کند باید قبل از هر چیزی با فلسفه وجودی خود، دین خود و جامعه خود آشنا شود یعنی یک پی قوی برای بالا رفتن خود بسازد تا استوار بماند.

این دانشجوی نخبه در خصوص راههای خودشناسی که خود تجربه کرده بود تشریح کرد: بنده که علاقه و تخصصم حوزه الکترونیک هست قبل از هر چیز به سراغ کتاب های معتبر اعتقادی رفتم، از کودکی قران، در جوانی هم کتب استاد مطهری و گفتمان امام خامنه ای را داشتم تا در کنار مطالعات تخصصی شناخت اسلام ناب محمدی مرا در راه و اهدافم ثابت قدم نگه دارد.

وی با اشاره به انتظارات جوانان از دولت اینده گفت: دولت از نظر بنده باید یک بازوی اجرایی قوی باشد و از حوزه فلسفه چینی بیرون بیاد چون گوش مردم از حرف های بزرگ و کوچیک پر شده و صبرشان لبریز است.

حمزه در پایان خاطر نشان کرد: کلام امام خامنه ای در عصر حاضر برای مردم حجت و دلیل هست برای همین دولت مردان به جای سبک و سنگین کردن راه و منطق انقلاب باید تابع و پیرو صرف بیانات حضرت آقا باشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi