پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:15:59 - چهارشنبه 12 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در راستای طرح جهاد گر گام اول؛
دوره ی جهادگرگام اول به منظورتوانمند سازی گروه های جهادی و اشتغال زایی برگزار می شود
طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مهم‌ترین کار جهادسازندگی این بود که عرصه خدمت را به نقاطی برد که تشنه خدمت بودند؛ راه‌های دور، روستاها، استان‌های محروم، مردمی که اصلا اسمی از آبادانی نشنیده بودند.

مهدی تقی زاده مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد“عنوان کرد:طبق بیانات مقام معظم رهبری آن‌جایی که حرکت و روح جهادی وجود دارد، انسان در ایمان و آرمان و خدمت به دیگران حل می‌شود و خود را فراموش می‌کند. این روحیه را باید در جامعه تقویت کرد.

تقی زاده افزود:جهاد سازندگی، یادگار ارزنده امام خمینی (ره)  است و شجره طیبه‌ای است که به دست با برکت امام بزرگوار،  رشد کرد و میوه داد و کشور و ملت را در مراحل مختلف بهره مند کرده است

وی با اشاره به اینکه دوره های جهادی بسیار موثر به رشد و تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین نسل های جوان ودانشجو است اظهار داشت:به همین منظور دوره ی جهاد گر گام اول برای اولین بار در استان کرمان و استان های هم جوار با مشارکت دانشگاه آزاد برگزار می شود که از امروز چهارشنبه ۱۲ تیرماه  این طرح آغاز شد و تاجمعه ۱۴ تیر ماه ادامه دارد.

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان در ادامه خاطر نشان کرد: در این دوره  کلاس هایی با حضور اساتید مطرح کشوری از جمله  دکتر کمر روستا، دکتر فتحی، دکتر روح اللهی در راستای ارتقا سطح علمی دانشجویان برگزار می شود.

وی اهداف این طرح را بر شمرد و افزود : این طرح با هدف توانمند سازی گروه های جهادی در جهت اشتغال زایی و کار آفرینی مسئله یابی و حل مسائل روستا ،اقتصاد روستا وارتباطات شکل گرفته است .

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان کرمان بیان کرد: حضور رسانه ها جهت کار های رسانه ای و حضور مسئولین گروه های جهادی و مسئول فرهنگی گروه جهادی در سطح استان و بعضی از استان ها ی هم جوار در روند اجرای این طرح می تواند موثر باشد.

تقی زاده  در پایان تصریح کرد: توانمند سازی گروه های جهادی و اشتغال زایی در روستا به منظور جلوگیری از کوچ روستائیان به شهر ها و حاشیه نشینی شهر ها صورت می گیرد.

انتهای پیام /ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi