پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

7:35:43 - چهارشنبه 12 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دفاع تمام قد ساسان انصاری از یک استقلالی+ اینستاپست
ساسان انصاری در دفاع از هافبک استقلالی فولاد خوزستان متنی در اینستاگرام خود منتشر کرد. به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساسان انصاری بازیکن سابق پرسپولیس به جهت گلی که به استقلال زد محبوبیت ویژه ای نزد هواداران پرسپولیس کسب کرده، به خصوص با درخششی که پس از جدایی از سرخپوشان […]

ساسان انصاری در دفاع از هافبک استقلالی فولاد خوزستان متنی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساسان انصاری بازیکن سابق پرسپولیس به جهت گلی که به استقلال زد محبوبیت ویژه ای نزد هواداران پرسپولیس کسب کرده، به خصوص با درخششی که پس از جدایی از سرخپوشان پایتخت داشت کمی حسرت را هم چاشنی این محبوبیت کرده است. وی به دفاع از عملکرد هم تیمی اش اسماعیل شریفات پرداخته، بازیکنی که به جهت سابقه آبی پوش بودنش، در بازی مقابل استقلال از سوی برخی از هواداران پرسپولیس متهم به کم کاری می شود. انصاری در پاسخ به این اتهام متنی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

“سلام دوستان خوبم قبل از هر چیز خواستم تشکر کنم از این همه لطف و محببتتون به من. دوستان عزیز اسماعیل شریفات یکی از بهترین و باخلاق ترین و متعصب ترین بازیکنایی هست که من کنارش بازی کردم و هیچ وصله خنده داری بهش نمی چسبه پس لطفا اخرت خودمان را به این حرفای پوچ دنیوی نفروشیم.در ضمن اسماعیل با وجود مصدومیت شدید بازی قبل رو بازی کرد و با همه وجودشم هر چی داشت گذاشت و تو این چند بازی و بازی قبل یکی از بهترینای فولاد بوده. یا حق.”

انتهای پیام/

Comments are closed.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi