پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:33:28 - سه شنبه 24 اردیبهشت 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در نشست مطالبه گری دانشجویان رفسنجان از شهردار مطرح شد؛
دعواهای سیاسی در شهرداری جایی ندارد/ شورای شهر موظف است هر شش ماه یکبار گزارش مالی را برای عموم مردم منتشر کند
چندی است که قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی کرمان پرچمدار مطالبه گری در استان شده است؛ در همین راستا بسیج دانشجویی رفسنجان این بار به سراغ عظیمی زاده شهردار رفسنجان رفته است.

به گزارش “دانشجوآزاد” چندی است که قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی کرمان پرچمدار مطالبه گری در استان شده است؛ در همین راستا بسیج دانشجویی رفسنجان این بار به سراغ عظیمی زاده شهردار رفسنجان رفته است.

در این نشست شهردار رفسنجان با اشاره به تلاش شهرداری جهت احیای جاذبه های گردشگری اظهار داشت: اولویت ما ساماندهی زیرساختهاست که تا کنون اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و در تلاش هستیم با برقراری ارتباط موثرتر با بخش های مختلف گردشگری و ایجاد امکانات رفاهی مناسب؛ وضعیت بهبود یابد.

وی افزود: در حال رایزنی برای راه اندازی انجمن گردشگری در رفسنجان هستیم.

شهردار رفسنجان در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در مورد  لزوم ایجاد شفافیت در همه ارگان ها و در همه زمینه ها بخصوص بحث هزینه کردها گفت: حسابرسی مالی شهرداری بر عهده شورای اسلامی شهرستان می باشد، همه حساب مالی شهرداری شفاف و مشخص شده به صورت یک گزارش به شورای اسلامی شهرستان رفسنجان داده شده است؛ این شورا موظف است هر شش ماه یکبار این گزارش را برای عموم مردم منتشر کند.

عظیمی زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی وضعیت استخدام بومیان در شهرداری پاسخ داد: من می توانستیم همه کادر اجرایی شهرداری را از یزد بیاورم اما به این کار اعتقادی نداشتم، همه کارمندان مجموعه شهرداری و همین طور همه پیمانکاران رفسنجانی هستند به طوری که  شما نمی توانید حتی یک نفر غیر بومی در مجموعه پیدا کنید.

وی خاطر نشان کرد: حتی طرح هایی که در زمینه نوسازی در شهرستان داده شده همه ایده ها نیز از بومیان شهرستان بوده است.

شهردار رفسنجان در بخشی از صحبت ها اشاره کرد: شهرداری مانند خورشیدی است که باید به همه مردم شهرستان بدون دیدگاه سیاسی خدمات رسانی کنند، لذا شهرداری رفسنجان هیچگونه سیاسی بازی و وردود به دعوا های سیاسی را در شهرداری را درست نمی داند.

عظیمی زاده افزود: ما به شورای اسلامی شهرستان هم گفته ایم که هر کس بخواهد در شهرداری وارد دعوا های سیاسی شود در شهرداری جایی ندارد؛ ما در تلاش هستیم به همه مردم خدمات مناسب ارائه دهیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi