پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:52:38 - سه شنبه 26 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در صورت به توافق نرسیدن در مذاکرات هسته ای، ایران چیزی از دست نخواهد داد
دبیر تشکل تدبیر و امید دانشگاه باهنر کرمان گفت:در صورت به توافق نرسیدن در مذاکرات هسته ای، ایران چیزی از دست نخواهد داد.

حسین مرعشی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با نامگذاری شعار سال گفت: نامگذاری سال که هر ساله از سوی مقام معظم رهبری صورت می گیرد براساس نقطه ضعفهای روز جامعه است.

دبیر تشکل تدبیر و امید دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: مردم و مسئولان برای تبدیل نقاط ضعف شناسایی شده به نقاط قوت اول هدفگذاری سپس تلاش کنند.

وی با تاکید بر نقش دانشگاهها به عنوان پیشقراولان حرکتهای علمی، فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: دانشگاهها به دلیل برخورداری از نیروهای جوان جامعه بایستی برای انجام منویات مقام معظم رهبری از دیگر اقشار جامعه پویاتر باشند.

مرعشی افزود: یکی از راههای تحقق شعار سال برگزاری کرسی های آزاد اندیشی است که بسیار مورد توجه مقام معظم رهبری می باشد و باعث بالا رفتن سطح تحمل افراد برای شنیدن نظرات مخالف می شود.

دبیر تشکل تدبیر و امید دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به مذاکرات هسته ای تیم ایران با ۵+۱ عنوان کرد: با اعتماد مردم به مسئولین و دولت و همچنین با شفاف سازی هایی که دولت در خصوص مذاکرات برای ملت دارد قطعا اطمینان خاطر دوجانبه ای شکل خواهد گرفت.

مرعشی اظهار داشت: تیم مذاکره کننده فرزندان ایران هستند و برای آبادانی کشور تلاش می کنند پس حتی اگر مذاکرات به توافق نهایی نرسد هیچ اتفاقی نمی افتد و ایران چیزی از دست نمی دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همراهی مردم با دولت، قطعا تیم مذاکره کننده تحت فشار نخواهد بود و به هر توافقی تن نخواهد داد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi