پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:33:48 - یکشنبه 5 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در دادگاه عربستان وهابیت به لطف خداوند و حقانیت ائمه تحقیر شد / فرد وهابی را بوسیدم و قاضی شگفت زده شد
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت : با لطف خداوند و حقانیت اهل بیت او و دعای مردم وهابیت در دادگاه تحقیر شد.

به گزارش اختصاصی ” دانشجوآزاد” :حجت‌الاسلام دکتر علی عارفی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان که بیش از یک ماه در زندان های وهابی آل سعود گرفتار بود بعد از آزادی وبازگشت به ایران به خاطر انتشار اخبار ضد و نقیض از اتفاقی که برای وی افتاده بود و روشن شدن افکار عمومی در جمع خبرنگاران گفت : در شب میلاد بقیه الله اعظم در هتل بدرالمدینه طبق نظر معاونت فرهنگی، سخنران مراسم جشن میلاد بودم و کاروان های مختلف حضور داشتند ؛ این مراسم با جمع کثیری از مسئولان ؛ زائران و روحانیون و مدیران کاروان برگزار شد.

عارفی

وی ادامه داد : موضوع سخنرانی نیز اثبات وجود حضرت مهدی (عج) از دیدگاه اهل سنت و با استناد به کتاب های آنان بود ؛ فردای آن روز برای زیارت وداع ، کاروان پس از نماز صبح به بقیع رفت ؛ زمانی که وارد بقیع شدم دیدم که شخصی یک روحانی را کتک می زند و به سمت بیرون می برد.

دکتر عارفی خاطر نشان کرد : به دلیل ریش سفید بودن و همچنین اصلاح بیان مسلمانان پیش فرد وهابی رفتم و خواهش کردم که به خاطر ماه شعبان او را رها کند ؛ ناگهان دست مرا گرفت و من وقتی دیدم او عصبانی نیست دست خود را رها کردم و رفتم.

وی افزود : در همینن حین دیدم چفیه قرمز فرد وهابی روی زمین افتاده است ، با احترام و با عبارت تفضل فضیلت الشیخ چفیه را به او دادم.که او باز هم محکم دست مرا گرفت و به گونه ای فشار داد که ناخن های او در دست من فرو رفت و بازوانم زخم شد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد : در همین زمان دوازده نفر از سربازان نیز به کمک او آمدند و ما را به هیئت بقیع که در زیر قبرستان قرار دارد بردند.

وی با تکذیب اخبار رسانه های مبنی بر درگیری در قبرستان بقیع ادامه داد : هیچ گونه درگیری فیزیکی بین ما رخ نداد و حتی جدال لفظی نیز رخ نداد.

عارفی افزود : در هیئت بقیع من و آن روحانی را مورد ضرب و شتم قرار دادند ، سپس در یک اتاق تاریک حبس کردند ؛ در آن اتاق تاریک من از آن روحانی که متوجه شدم نامش مظفری است از او ماجرا را پرسیدم. او پاسخ داد : “من داشتم زیارت نامه را زیر لب می خواندم که ناگهان یک جمعیتی از اعراب بلند صلوات فرستادند. بار اول و دوم توجه نکردم اما وقتی برای بار سوم دیدم صلوات می فرستند احساس خطر کردم خواستم از آنها جدا شوم که یک ضربه محکم به کمرم وارد شد و بعد از آن هم ضربه ای دیگر به صورتم و دهانم برخورد کرد و در همین حین نیز شما وارد شدید.”

عارفی ادامه داد: از هیئت بقیع به بازداشتگاهی که از چندین قفس تو در تو تشکیل شده بود منتقل شدیم و در آنجا به شدت مورد شکنجه قرار گرفتیم ، آنها در ابتدا فکر می کردند که ما اشخاص مهمی هستیم اما بعد از اینکه متوجه شدند ما اطلاعاتی نداریم ما را به شرطه مرکزی مدینه منتقل کردند.

وی گفت : در مرکز پلیس مدینه دیگر از شکنجه های جسمی خبری نبود ولی ما را مورد شکنجه روحی قرار می دادند به طور مثال انواع و اقسام توهین ها را به ما می کردند ؛ همچنین یکی از شکنجه های آنان این بود که ما را نیمه شب از زندان خارج کردند و به دیگر زندانیان گفتند که ما را برای اعدام می برند ؛ سپس ما را به بالای جیپ می بستند و حدود یک ساعت با سرعت بالا در بیابان ها رانندگی می کردند ؛ که من پس از رسیدن به مدینه به راننده جیپ گفتم تو راننده خیلی خوبی هستی و او خجالت زده شد و گفت : ماشینم خراب بود.

این استاد دانشگاه ادامه داد : سرانجام پس از ۱۵ روز و در روز اول ماه مبارک از زندان آزاد شدیم ولی نمی توانستیم از محدوده ی شهر مدینه خارج شویم.

وی گفت : پس از آزادی حتی با تلاش فراوان شیعیان مدینه به خصوص شیخ کاظم العمری رهبر شیعیان عربستان نتوانستم رضایت آن وهابی را بگیریم ولی او لجوجانه خواستار برگزاری دادگاه بود و وهابیون هم در ابتدا دادگاه را تشکیل نمی دادند و حتی یک بار به دلیل عدم حضور مدعی دادگاه به تعویق افتاد که بلاخره با تلاش کنسولگری ایران در مدینه سرانجام یک وقت مجدد در همان هفته تعیین شد.

عارفی افزود : به یاری خداوند و دعای مردم بر خلاف آنکه بیشتر قاضی ها وهابی هستند قاضی دادگاه ما وهابی نبود و قاضی کاملا به حرف ها گوش می داد و بی طرفانه رای می داد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت : این فرد وهابی در دادگاه با یک ادعای دروغ آقای مظفری من را کتک زده اند و نظم بقیع را به هم ریخته و صلوات فرستاده است و فرد دیگر که منظورش من بودم دستان من را گرفته و دیگران مرا کتک زدند.

وی ادامه داد : من در دفاعیات خود را در جلسه ی دادگاه با نام خدا شروع کردم و خطبه مورد اعتقاد بین شیعه و اهل سنت را قرائت کردم و سپس شهادتین را گفتم.

دکتر علی عارفی خاطر نشان کرد : من در ادامه ی صحبت های گفتم ” از عرب سه خصلت داشتم شجاعت احترام به میهمان و احترام ریش سفید و با همین تفکر و برای اصلاح و براساس آیه قرآن برای رفع مشکل بین این فرد و روحانی جلو رفتن ، البته نمی دانستم او مامور است ، و از او خواستم به ماه شعبان او را ببخشد، و این فرد به این سه سنت عمل نکرد ”

وی گفت : در ادامه دادگاه قاضی از مردم وهابی خواست که بینه ای برای اثبات سخنان خود بیاورد و او که بینه ای نداشت جز سخنانش به دوربین های امنیتی اشاره کرد ، گفت : ” تو قاضی من را با یک غریبه ی اجنبی یکی می دانی و حرف مرا قبول نمی کنی ” و شروع گفتن سخنانی اینچنین کرد ؛ قاضی هم که متوجه شده بود آنها می خواهند دادگاه را به هم ریزند و گفت : “علی رضی الله عنه با یهودی چه کرد ؛ او یک سنت خوب در عدالت و قضاوت نهاد که من هم همین کار را خواهم کرد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت : آقای مظفری هم همانند من جلسه ی دادگاه را به نفع خود ادامه دادند و قاضی عادل دادگاه در همان جلسه حکم برائت من و آقای مظفری را صادر کرد.

این روحانی کاروانهای حج و زیارت ادامه داد : من بعداز صادر شدن حکم به قاضی دادگاه گفتم ” این فرد وهابی مرا کتک زد و مرا تکفیر کرده و براساس سخنان امام شافعی کسی که مومنی را تکفیر کند خود او تکفیر شده است” ؛ و قاضی بسیار عصبانی شد و خطاب به فرد وهابی گفت : بر طبق گزارشات پلیس مرکزی مدینه این دو نفر با صورت خونین و زخمی به پلیس مرکزی مدینه تحویل داده شده است و اگر این فرد از تو شکایت کند تو را به ضربات شلاق و حبس محکوم خواهم کرد.

وی ادامه داد : من گفتم از برادر دینی خودم شکایتی ندارم و شکایت او را به خدا می برم و بعد صورت این فرد وهابی را بوسیدم.

عارفی گفت : بعد از بوسیدن این فرد وهابی توسط من قاضی دادگاه سه بار بلند گفت ” الله اکبر من حسن الخلق ایرانی “.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطر نشان کرد : با لطف خداوند و حقانیت اهل بیت او و دعای مردم وهابیت در دادگاه له و نابود شد.

وی ادامه داد : من در انتهای جلسه ی دادگاه از قاضی خواستم که هدیه ای به این فرد وهابی بدهم ؛ و بعد از کسب اجازه حدیثی را برای آنان قرائت کردم که پیامبر اعظم(ص) فرمودند : “من مبعوث شدم برای آنکه مکارم اخلاق را بالا ببرم” و این برادر به عنوان مهماندار حرم شریف باید بیشتر دقت کندو از حسن این علی بهترین نیکویی خوش اخلاقی است.

این استاد دانشگاه بیان داشت : بالاخره بعد از چند روز معطلی و صادر نشدن نامه برائت بالاخره مشکل محدودیت عبوری ما رفع شد و در شب بیست و سوم رمضان برای انجام عمره مفرده به مکه رفتیم.

دکتر علی عارفی ادامه داد : سپس برای بازگشت به ایران به جده و از آنجا به دلیل تمام شدن پرواز های جده به ایران به دبی عازم شدیم که هر چه زودتر به کشور عزیزمان برگردیم.

وی در پایان گفت : بر خود لازم می دانم که از تمامی کسانی که برای ما دعا کردند و تلاش های فراوانی را انجام دادند ، بالاخص دکتر دهقان مسئول سرکنسولگری ایران در عربستان ، رئیس بعثه مقام معظم رهبری حجت الاسلام قاضی عسکر و تیم ایشان ؛ آقای اوحدی مسئول سازمان حج و زیارت و تیم ایشان ، وزارت محتر م خارجه و دکتر قشقاوی و سفیر ایران در عربستان ؛ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دفتر نهادنمایندگی در دانشگاها تشکر می کنم.

انتهای پیام /ابراهیمی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi