پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:39:41 - چهارشنبه 7 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محمد قمی نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت؛
مدعیان دروغین حقوق بشر، اصل عدالت و حقیقت را در دنیا نشانه گرفته اند/ آمریکا با حمایت از گروههای تروریستی و تکفیری داعیه دار حقوق بشر است
محمد قمی نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکا بشریت را نمی شناسد و برای بشریت ارزشی قائل نیست که بخواهد از حقوق بشر دم بزند.

محمد قمی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: معمولا کسانی که باطل هستند لباس حق بر تن می کنند و با لباس حق به جانبی به صحنه می آیند مثلا ابن ملجم که امیرالمومنین را به شهادت رساند گفت من برای اصلاح در دین به میدان آمده ام برای اینکه آشوب و فتنه در دین علی را می کشم!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  افزود: آمریکای جنایتکار هم همواره تمام فتنه ها و جنگها و جنگ افروزی ها را در دنیا به راه انداخته و بعد شعار حقوق بشر سر می دهد و خودش را طرفدار صلح و آزادی و حقوق بشر می داند ودیگران را متهم می کند به نقض حقوق بشر؛ این شعارها همواره در طول تاریخ تکرار شده اند.

وی توضیح داد: در هر جای جهان آفریقا، اروپا، آسیا، استرالیا و… هرجایی که جنایتی انجام می شود اثر پای آمریکا را می بینیم در خود ایران ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم و امروز تروریسم بین المللی، طالبان و داعش و همه گروهکهای تکفیری مورد حمایتهای آمریکا هستند اما آمریکا فریاد حقوق بشر سر می دهد و همگان می دانند که این ژست دروغی است.

قمی با اشاره به عقد قرارداد تسلیحاتی بین آمریکا و عربستان اظهار داشت: یکی از نمونه های حقوق بشر آمریکایی چندی پیش رخ داد که یک قرارداد ۵۰۰ میلیاردی با عربستان بست که نزدیک به ۲۰۰ میلیارد آن مربوط به سلاح و لوازم و ادوات جنگی است تا عربستان در مقابل ایران، قطر، لبنان و بسیاری از کشورهای آزادیخواه جهان و در کنار صهیونیسم جنایتکار باشد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی یعنی ترور یعنی کشتار یعنی جنایت یعنی زر و زور تزویر؛ حقوق بشر آمریکایی یعنی همه مردم ضد حق و عدالت هستند و آمریکا طرفدار حق و عدالت است این حرف مضحکه ای است.

وی با تاکید بر بیداری دنیا در شناخت جنایتهای آمریکا و منفور بودن رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: همه می دانند منفورترین شخص در دنیا رئیس جمهور آمریکاست و سیاستهای اعمالی غلط آنها در دنیا علیه بشریت است پس آمریکا حق ندارد ادعای حقوق بشر داشته باشد و از حقوق بشر حرف بزند زیرا در خود آمریکا هم مردم با سیاستهای ضد حقوق بشر سردمداران خود مخالفند.

محد قمی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا بشریت را نمی شناسد و برای بشریت ارزشی قائل نیست که بخواهد از حقوق بشر دم بزند بنابراین حرفهایشان بسیار پوچ و مسخره است سردمداران آمریکا اصل عدالت و حقیقت را نشانه گرفته اند و بعد داعیه برقراری عدالت و حقیقت وحقوق بشر را دارند! انشاالله  جهانیان به زودی مرگ و نابودی مدعیان دروغین حقوق بشر را خواهند دید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi