پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:31:48 - شنبه 7 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درباره اردوهای مختلط ۶ ماه پیش به وزیرعلوم هشدار داده بودیم
رئیس کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد: کمیسیون آموزش حدود ۶ ماه قبل وزیرعلوم و معاون فرهنگی وی را به کمیسیون دعوت کرد و گزارش و فیلم هایی را که موجود بود به وی نشان داد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر:محمد مهدی زاهدیدرباره اینکه آیا کمیسیون آموزش گزارشی از اردوهای مختلط دانشجویی دارد که در جلسه هفته آینده که قرار است وزیرعلوم نیز شرکت کند آن را ارایه کند افزود: بله ما دراین زمینه گزارش داریم و حتی فیلم آن در شبکه های اجتماعی نیز موجوداست.

وی افزود: کمیسیون آموزش حدود ۶ ماه قبل وزیرعلوم و معاون فرهنگی وی را به کمیسیون دعوت کرد و گزارش و فیلم هایی را که موجود بود به وی نشان داد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس افزود: انتظار داشتیم این هشدار کمیسیون آموزش موثر واقع شود و از بروز دوباره این برنامه ها جلوگیری شود که متاسفانه گزارشاتی از اردوهای مختلط دانشجویی داشتیم که بعد از جلسه مذکور رخ داد. ما از این مساله ناراحتیم که چرا کار باید به جایی برسد که مقام معظم رهبری وارد این مساله شود.

وی درباره اینکه آیا این موضوع ممکن است باعث شود که وزیرعلوم استیضاح شود یادآورشد: دکتر فرهادی سلیم النفس است و به نظر می آید لجاجتی در کار نباشد، ولی انتظار داریم که وی حوزه مدیریتی خود را خیلی قوی‌تر کند.

زاهدی افزود: وزیرعلوم باید مشاوران بهتری را انتخاب کند که اطلاعات لازم را با فوریت در اختیارش قرار دهند، همچنین اگر لازم باشد واکنش های سریعی در خصوص مسایل مختلف به ویژه مسایل فرهنگی صورت دهد.

به گزارش مهر، در دیدار اساتید و روسای دانشگاه ها با مقام معظم رهبری، ایشان درباره مساله فرهنگی دانشگاه ها به ویژه اردوهای مختلط دانشجویی، وضعیت علمی کشور و تشکل‌های ارزشی دانشجویی نکاتی را متذکر شدند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi