پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:09:24 - دوشنبه 12 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه امیرکبیر میزبان مسابقه سخنرانی تریبون می شود
مسابقه سخنرانی تریبون روز چهارشنبه هفته جاری (۱۴ مرداد) به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش” دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عضو تیم اجرایی مسابقه سخنرانی تریبون اظهار داشت: این مسابقه در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

ماهان واحدی افزود: در این مسابقه حدود ۸۰۰ نفر ثبت نام کردند که در مرحله اولیه تست هایی از این افراد گرفته شد و حدود ۲۰۰ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: پس از داوری های نهایی، از میان ۲۰۰ نفر متقاضی راه یافته به مرحله نیمه نهایی تعداد ۲۰ نفر به بخش نهایی این مسابقه راه یافتند.

واحدی درباره نحوه حضور شرکت کنندگان در این رقابت ادبی توضیح داد: در بخش نهایی مسابقه سخنرانی تریبون شرکت کنندگان باید در بخش های سخنرانی، بداهه گویی کلمات و سخنرانی از قبل تعیین شده، شرکت کنند که در بخش دانش آموزی یک نفر و در بخش دانشجویی نیز یک نفر برگزیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه رشته مهندسی صنایع نیازمند فنون مذاکره است، گفت: افرادی که قصد دارند در رشته مهندسی صنایع فعالیت کنند باید با فنون مذاکره آشنا باشند زیرا یکی از اهداف راه اندازی این مسابقه تقویت فنون مذاکره در دانشجویان رشته های مهندسی صنایع است.

مسابقه سخنرانی تریبون با همکاری انجمن علمی دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، شریف، تهران و علم و صنعت برگزار تدارک یافته است.

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi