پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:46:30 - دوشنبه 15 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه آزاد کرمان برنامه های تشکل های دانشجویی در ۱۶ آذر را لغو کرد/ روزی به نام دانشجو و به کام مسئولین
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان عنوان کرد: دانشگاه برنامه های تشکل های دانشجویی در ۱۶ آذر را لغو کرده است.

محمد رحیمی پور در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با مراسم روز دانشجو در دانشگاه گفت: متاسفانه در جلسه ای که با مسؤلان تشکل ها در مورد برنامه های ۱۶آذر در دانشگاه برگزار شد مسئولین دانشگاه اصرار زیادی مبنی بر لغو برنامه های ۱۶اذر داشته اند و توجیهی که برای لغو مراسم تشکل ها داشتند این بود که برنامه دانشگاه درروز۱۶اذر به حاشیه میرود و استقبال کافی از برنامه نمیشود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان افزود: سوال ما از مسئولین دانشگاه این است که روز دانشجو متعلق به جنبش دانشجویی می باشد یا مربوط به مسئولین دانشگاه؟

وی با اشاره به برخی برنامه هایی که بسیج دانشجویی به مناسبت روز دانشجو در نظر داشت اظهار داشت: یکی از برنامه های بسیج دانشجویی جریان شناسی فساد اقتصادی در جمهوری اسلامی با حضور دکترپور ابراهیمی و برنامه دیگر بحث برجام با سخنرانی دکتر کریمی قدوسی بود.

رحیمی ادامه داد: در جلسه مسئولین با تشکل ها، تریبون آزاد پیشنهاد شده بود و دانشگاه بنا بود جلسه ای برای بررسی آن تشکیل دهد  اما با کارشکنی دانشگاه روبرو شدیم و هیچ جلسه دیگری برگزار نشد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان با اشاره به لغو مراسم روز دانشجو در سال ۹۴ نیز توضیح داد: بنده سال گذشته را هم که به یاد می آورم در روز ۱۷ آذر بنا بود مناظره ای برگزار گردد اما دانشگاه اعلام کرد این روز تعطیل می باشد و ساعاتی پس از آن در سایت دانشگاه تعطیلی را لغو کردند اما به دلیل اعلام اولیه برنامه مناظره با تعداد اندکی برگزار گردید و امسال نیز برنامه های تشکل ها را کنسل کردند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi