پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:06:02 - شنبه 2 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حسن‌پوربیگلری:
دانشگاه آزاد رویه مدرک‌گرایی را تغییر دهد/ برخی مدیران باید تعویض شوند
نماینده سیرجان در مجلس با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید رویه مدرک‌گرایی را تغییر دهد، گفت: آقای ولایتی برخی مدیران که اعتقادی به موضوع مراکز‌دانش بنیان ندارند را تغییر دهد.

به گزارش “دانشجوآزاد” شهباز حسن‌پوربیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به تغییر و تحول در دانشگاه آزاد پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، اظهار داشت: با تدبیر مقام معظم رهبری، آقای ولایتی پس از آیت‌الله هاشمی رئیس هیأت امنا شد که فردی شناخته شده در این نظام هستند.

وی با بیان اینکه باید به آقای ولایتی فرصتی در جهت شناخت فضای دانشگاه آزاد داده شود، ادامه داد: رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد باید شناخت مناسبی از عملکرد واحدهای این دانشگاه پیدا کند.

نماینده سیرجان در مجلس در ادامه تصریح کرد: برخی مواقع، شبهاتی از دانشگاه آزاد در جامعه مطرح می‌شود که آقای ولایتی بهتر است پس از شناخت از فضای موجود این مجموعه با آنها برخورد کند.

حسن‌پوربیگلری با بیان اینکه برخی از واحدهای دانشگاه آزاد به سمت کارآفرینی نرفته‌اند، افزود: به جای دادن مدرک به دست افراد، باید در دانشگاه آزاد به سمت مهارت‌آموزی به دانشجویان حرکت کنیم که در این جهت باید در این دانشگاه تحولاتی رخ دهد.

وی با بیان اینکه در دانشگاه آزاد باید همکاری با مراکز دانش‌بنیان جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر نمایندگان این موضوع را بارها اعلام کرده‌اند که به نظر می‌رسد آقای ولایتی باید با تغییر برخی از مدیران مجموعه دانشگاه آزاد این موضوع را به جریان بیندازد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi