پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:01:28 - یکشنبه 10 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاه آزاداسلامی واحد بردسیر دانشجوی مهمان می پذیرد/ثبت نام دوره تابستان۹۳-۹۴ از ۲۹لغایت۳۱خرداد
دانشگاه آزاداسلامی واحد بردسیر برای دوره تابستان۹۳-۹۴ دانشجوی مهمان می پذیرد.

به گزارش “دانشجو آزاد “ ؛ معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، انتخاب واحد دوره تابستان ۹۴-۹۳ این دانشگاه را از ۲۹ لغایت ۳۱ خرداد ماه و به صورت حضوری اعلام کرد.

دکتر هوشمند اسفندیارپور گفت: تمامی دروس رشته های عمران، کامپیوتر، معماری، فناوری اطلاعات، مکانیک، شیمی، مرمت، مدیریت امور بانکی، حسابداری، تاسیسات، برق، تربیت بدنی، نقشه کشی معماری، زبان و ادبیات فارسی، ریاضی و دروس عمومی در این دانشگاه ارائه می گردد.

وی با بیان اینکه در دوره تابستان ۹۴-۹۳ همه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی می توانند نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند افزود: دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی حداکثر تا ۱۰ واحد درسی و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تا ۶ واحد درسی مجازند در تابستان اخذ نمایند.

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر افزود: همه دانشجویان سایر دانشگاه های کشور اعم از آزاد، دولتی، غیرانتفاعی و پیام نور می توانند با همراه داشتن معرفی نامه از دانشگاه محل تحصیل خود، دوره تابستان ۹۴-۹۳ را در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر طی کنند.

اسفندیارپور، شروع کلاس‌های دوره تابستان ۹۴-۹۳ را از اول تیر اعلام کرد و افزود: تا پایان خردادماه جاری، دروس ارائه شده در دوره تابستان اعلام می گردد و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از طریق سایت www.bardsiriau.ac.ir، تلفن ۳۳۵۲۳۳۰۱، سامانه پیامک ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۳۴۵۶ و ایمیل info@bardsiriau.ac.ir آماده پاسخگویی به دانشجویان گرامی است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi