پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

20:01:18 - یکشنبه 22 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در نامه ای به رئیس قوه قضایه:
دانشجویان کرمانی خواستار ورود قوه قضائیه بر عملکرد زیر مجموعه‌های صندوق بازنشستگی مس شدند
جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشگاه ولیعصر رفسنجان در نامه‌ای به ریاست قوه قضائیه خواستار شفاف‌سازی عملکرد و نظارت بر رویکرد برخی شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی مس شدند.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان و ولیعصر رفسنجان در نامه‌ای به ریاست قوه قضائیه خواستار شفاف‌سازی و رسیدگی در خصوص شرکت راه سازی و ساختمانی کرمانیان و شرکت ملی پسته ایرانیان از زیر مجموعه‌های صندوق بازنشستگی مس شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم قوه قضائیه، سلام علیکم؛ خداوند بزرگ را شاکریم که حضور حضرتعالی در رأس دستگاه قضاء جانی تازه به خیل کثیر عاشقان و دلدادگان نظام اسلامی داد و ترس را بر دل و اندام دست اندازان به بیت المال مسلمین و خائنین به آرمان‌های امام و انقلاب انداخت. آنانی که بر پایه خون هزاران هزار شهید این مرز و بوم با دغل و ریاکاری به مناصبی رسیدند حال بجای شکر نعمت که همان خدمت صادقانه به امت است دست و دامنشان به سوء استفاده، رانت، ویژه خواری و آقازاده گی آلوده است و بجای نوکری، ولی نعمتانشان مدام درحال گماردن دوستان و خویشان و معتمدین خود در مناصب سیاسی و اقتصادی هستند و به شبکه سازی در شرکت‌های دولتی و نهاد‌های عمومی می‌پردازند که باید پولشان صرف توسعه و آبادانی کشور شود.

مغرضند و یا نمی‌فهمند که در این دوران دشوار که نظام منحوس لیبرال دمکراسی تمام توان خویش را صرف هجمه به نظام اسلامی کرده و گماشتگانشان در داخل نیز به یاری آنان شتافته اند، باید توان خود را معطوف به حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی کنند نه آنکه مدام با معرفی دوستان خود برای مسولیت‌های مدیریتی ایجاد مزاحمت و رخوت برای این سازمان‌ها نمایند.

حضرت آیت الله رئیسی عاجزانه از شما تقاضا داریم به این دست تحرکات بعضی نمایندگان و مسئولان غیر انقلابی ورود کنید و نگذارید با گماشتن دوستان و یاران خود در بنگاه‌های اقتصادی کشور شبکه سازی مورد دلخواه خود را انجام دهند.

استان کرمان به دلیل دارا بودن منابع وسیع صنعتی و معدنی همواره در معرض و تیررس جاه طلبان و دنیا اندوزان بوده است. شرکت‌های عظیمی، چون ملی مس، گل گهر، گهر زمین، جهان فولاد، مس شهید باهنر از این دست مجموعه‌ها هستند که دائما مورد تعرض نمایندگان و مسئولان غیرانقلابی قرار می‌گیرند.

اخیرا تشکل‌های امضاء کننده این نامه به اسنادی از سوی بازنشستگان مومن و متعهد مس دست پیدا کرده اند که نشان می‌دهد در دو شرکت ساختمانی و راهسازی کرمانیان و شرکت ملی پسته ایرانیان از زیر مجموعه‌های موسسه صندوق بازنشستگی مس شائبه‌های بسیاری وجود دارد که متاسفانه تا کنون به دلیل همین دخالت‌ها و اعمال فشار‌ها از سوی افرادی خاص به نتیجه نرسیده است؛ لذا از آن مقام محترم خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به بررسی تخلفات صورت گرفته در این دو شرکت دستورات لازم مبذول فرمایید. در ضمن به پیوست مدارک و اسناد تخلفات خدمتتان تقدیم می‌گردد.

والعاقبه للمتقین، ۲۲ تیرماه ماه یک هزار و سیصد و نود و نه هجری شمسی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) رفسنجان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi