پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:56:34 - یکشنبه 28 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان سخنرانان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت : در نمازجمعه هفته جاری نماینده های دانشجویی در شهرستان های جیرفت ، رفسنجان ، بافت و بم قبل از خطبه های نمازجمعه سخنرانی خواهند کرد .

به گزارش “دانشجوآزاد” ؛ مقام معظم رهبری چندی پیش در دیدار جمعی از دانشجویان بر سخنرانی نماینده های تشکل های دانشجویی قبل از خطبه های نماز جمعه تاکید کردند و از مسئولین خواستند تا حمایت های لازم را از دانشجویانی که اهل حرف زدن هستند، انجام دهند.

که این فرمایش مقام معظم رهبری در تهران و چندین استان کشور اجرا شده است و خبرنگار ما این موضوع را از ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان جویا شد .

ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در رابطه با سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در کرمان گفت : در نمازجمعه هفته جاری نماینده های دانشجویی در شهرستان های جیرفت ، رفسنجان ، بافت و بم قبل از خطبه های نمازجمعه سخنرانی خواهند کرد .

بهروز افزود : شهرستان کرمان دارای شرایط خاص خود می باشد و بسیج دانشجویی درخواست خود را مبنی بر این امر به دفتر امام جمعه ارسال کرده است ولی تاکنون تصمیمی گرفته نشده است و ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi