پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:28:44 - یکشنبه 26 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان:دانشجویان باید با جهاد علمی و فرهنگی موجب اعتلای دین و کشور باشند
اولین کنگره ۱۳۹شهید دانشجو ی استان کرمان، ۲۹ بهمن ماه جاری برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” در رابطه با برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان کرمان گفت: اولین کنگره ۱۳۹شهید دانشجوی استان کرمان، ۲۹ بهمن ماه جاری بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با حضور خانواده معظّم شهداء در محل حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.
ناصر بهروز اظهار داشت: این کنگره به همت مسئولین مراکز آموزش عالی و دبیری سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان و با حضور خانواده معظّم شهداء، دانشجویان و مردم ولایت مدار و شهید پرور کرمان برگزار می گردد.
وی با بیان اینکه کنگره استانی شهدای دانشجو به جمع بندی یادواره های دانشگاهی می انجامد افزود: تاکنون ۲۴ یادواره شهدای دانشجو در سطح دانشگاه های استان همراه با برنامه های جانبی، نمایشگاه ها و برگزاری جشنواره های ورزشی در رشته های مختلف با شکوه خاص خود برگزار شده و کنگره ۱۳۹شهیددانشجوی استان در واقع جمع بندی یادوارهی دانشگاهی است.
بهروز خاطرنشان کرد: این یادواره ها هر ساله در برنامه های ویژه سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان قرار دارد که هدف اصلی برگزاری چنین یادواره هایی تقدیر از شهداء، زنده نگه داشتن یاد آنها و ایجاد فضای معنوی برخواسته از منش، اخلاق و کردار شهداء در زندگی نسل جوان ما است.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به اهداف کنگره شهدای دانشجو گفت : زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌های دانشجویان شهید از مهم‌ترین اهداف این کنگره است.
وی تصریح کرد: رزمندگان و شهداء با فداکاری و ایثار برای حفظ اسلام و نظام اسلامی و با تبعیت از ولایت‌فقیه در برابر توپ و تانک ایستادند و امروز همه وظیفه دارند در تجلیل از این عزیزان اهتمام ورزند و دانشجویان ما باید رشادت‌های دانشجویان رزمنده را الگوی خود قرار داده و در هر برهه زمانی تکلیف خود را بشناسند و در آن راستا تلاش کنند و در شرایط کنونی با جهاد علمی و فرهنگی خود موجب اعتلای دین و کشور شوند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به سخنران و برنامه های این کنگره گفت: اولین کنگره ۱۳۹شهید دانشجوی استان کرمان با اجرای ،سید جواد هاشمی و سخنرانی حجت الأسلام محمد ‌مهدی ماندگاری و مداحی مجتبی رمضانی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می شود.
بهروز خاطر نشان کرد: در این کنگره از اولین تمبر سه بعدی شهدای دانشجوی استان رونمایی و از خانواده های معظم شهدای دانشجوی استان کرمان قدردانی وتجلیل خواهدشد.
وی در پایان عنوان کرد: از چندین جلد کتاب که به همت جمعی از دانشجویان و علاقه مندان از زندگی و خاطرات شهدای دانشجوی استان کرمان جمع آوری شده اند رونمایی بعمل خواهد آمد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi