پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:08:51 - شنبه 7 تیر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشجویان استان کرمان به عدم پخش مستند «در انتظار تدبیر» اعتراض کردند
۵ تشکل دانشجویی استان کرمان در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما اعتراض خود را به عدم پخش مستند «در انتظار تدبیر» که مصائب و درد‌های کشاورزان جنوب کرمان پرداخته بود، اعلام کرده و خواستار تغییر رویه این نهاد شدند.

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ پنج تشکل دانشجویی استان کرمان در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما اعتراض خود را به عدم پخش مستند «در انتظار تدبیر» که مصائب و درد‌های کشاورزان جنوب کرمان پرداخته بود، اعلام کرده و خواستار تغییر رویه این نهاد شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما، در صدا و سیما چه خبر است؟ در روز چهارشنبه ۲۸ خرداد مستندی به اسم «در انتظار تدبیر» که روایتی از وضعیت کشاورزان جنوب کرمان است، قرار بود بر روی صحنه شبکه سه سیما آید. مستندی که نشان از درد چندین ساله کشاورزان محروم این منطقه می‌باشد. این مستند بدان جهت اهمیت داشت تا شاید تدبیری از جانب مسئولین ذی ربط رخ دهد. به نظر می‌رسدهیچ گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات این کشاورزان رنج دیده که همه ساله از بی تدبیری مسئولین ضربه می‌خورند وجود ندارد.

امید بود صدا و سیما در حداقل توان خود رسانه‌ای در انعکاس صدای مردم به گوش سنگین مسئولان خواب زده باشد. امام ظاهرا سانسور و بی نشانی محرومان و مظلومان و، ولی نعمتان انقلاب اهمیت بالایی ذر اهداف شما دارد.

جناب علی عسگری چگونه است که در صدا و سیما از هر دری سخن گفتن را درست می‌پندارید، اما هنگامی که نوبت به مردم مظلوم می‌رسد دیگر جایی برای حرف آن‌ها نیست؟ چگونه است که مستندی در کنداکتور پخش قرار می‌گیرد، اما صدای مظلومان به یکباره حذف می‌شود؟

چه شده است در زمانی که هیچ یک از مسئولین برای حل مشکلات مردم قدمی برنمی دارند، صدا و سیمای تحت امر شما هم از این امر پا پس می‌کشد و مانع شنیده شدن صدای مدرم می‌شود!

جناب رئیس اگر هرچه سریع‌تر اقدام به اصلاح این رویه نکنید و از توصیه‌ها و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب دور‌تر شوید راه شما جز راه مستکبرانی که انقلاب اسلامی ایران را برای خلع بد ان‌ها عمل کرد نخواهد شد.

لطفا در اسرع وقت پاسخگویی نسبت به عدم پخش مستند در انتظار تدبیر اقدام نمایید.

امضا کنندگان:
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه شهید باهنر کرمان
بسیج دانشگاه شهید باهنر کرمان
تشکل امام حسن مجتبی علیه السلام دانشگاه شهید باهنر کرمان
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان کرمان
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جنوب کرمان

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi