پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:37:44 - شنبه 30 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خوابگاه‌ها در ماه مبارک رمضان موظف به ارائه خدمات هستند
معاون امور دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: خوابگاه‌ها در ماه مبارک رمضان طبق روال همیشگی موظف به ارائه خدمات هستند؛ کتابخانه دانشگاه هم در ایام ماه رمضان برای مطالعه دانشویان تا ساعات افطار دایر خواهد بود.

 به گزارش “دانشجو آزاد“؛اکبر نظری در رابطه با تداخل امتحانات پایان ترم دانشجویان با ماه مبارک رمضان گفت: امتحاناتی که از تاریخ ۲۸ خرداد ماه برگزار می شود و با ماه مبارک رمضان تداخل دارند؛ تلاش شده است که در عصر برگزار شوند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در رابطه با برنامه های خوابگاه ها و سلف دانشگاه در ماه مبارک رمضان نیز گفت: خوابگاه ها طبق روال هر سال در اختیار دانشجویان هستند و برنامه غذایی سلف دانشگاه وعده های افطار و سحر برای برادران به طور هم زمان توزیع می شود.

وی ادامه داد:  اما برای خواهران به دلیل کم بودن تعداد دانشجویان این امکان وجود دارد که وعده سحر همزمان با سحرگاه های ماه رمضان در بین دانشجو‌های دختر توزیع شود.

نظری با اشاره به اینکه خوابگاه ها در ماه مبارک رمضان طبق روال همیشگی موظف به ارائه خدمات هستند، بیان داشت: کتابخانه دانشگاه هم در ایام ماه رمضان برای مطالعه دانشویان تا ساعات افطار دایر خواهد بود.

معاون امور دانشجویی دانشگاه باهنر در رابطه با پذیرش دانشجویان میهمان در خوایگاه های دانشگاه نیر گفت: اولویت مهمان شدن در خوابگاه های دانشگاه شهید باهنر برای دانشجویان خود دانشگاه در نظر گرفته شده است؛ اما اگر ظرفیت خوابگاه ها تکمیل نشود از دانشجویان دیگر دانشگاه هم بدون وجود هرگونه محدودیتی پذیرایی خواهیم کرد.

وی بیان داشت: در ترم تابستان امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان وجود ندارد؛ اما دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا با تایید بخش دانشجویی می توانند از خوایگاه ها استفاده کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi